Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Het regent!


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Klinkt misschien gek, maar ik vind het wel even lekker dat het miezert hier! De grond was hier ontzettend droog, en gebartsen. Dus hopelijk pakt de grond weer wat samen en 'zweven' de uitjes niet meer in de grond.

 

Ik dacht dat jij een co-moderator was? Die de spam een beetje moest tegen gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Sinds ik een moestuin heb, kijk ik ook anders tegen de regen aan. Als et tijden lekker weer is bijvoorbeeld, ben ik op een gegeven moment klaar met steeds naar mn tuin fietsen om de boel water te geven. Iedereen loopt dan lekker te genieten van het weer en baalt wanneer dr een plens bui valt, maar ik doe dan een vreugde dansje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt misschien gek, maar ik vind het wel even lekker dat het miezert hier! De grond was hier ontzettend droog, en gebartsen. Dus hopelijk pakt de grond weer wat samen en 'zweven' de uitjes niet meer in de grond.

 

Regen is echt vervelend , bij ons is nou de temperatuur er een beetje naar dat je soms al zonder jas naar buiten kan

en als het regent moet je toch een jas aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oef ja! Hier regent het naar mijn idee nog minder dan in de rest van NL, dus afgelopen zomer hebben we heerlijk buiten gestaan toen er EINDELIJK een plensbui viel! Flink slepen met bakken en specie-kuipen om zoveel mogelijk water op te vangen. Echt heerlijk dan!

 

 

Haha, ik kan het echt helemaal begrijpen!

Vorig jaar woonde ik, nog, in een huis zonder water aansluiting, dus spoelde we de wc door met regenwater wat we verzamelde met tonnen op het dak. Ook deden we er de afwas mee en gebruikte we het als een sopje voor de schoonmaak. Dus wann et regende deden wij ook graag buiten even een vreugde dansje!

 

Zelfs nu ik alle luxe heb van water/gas/electriciteit vind ik et prima wann et regent. Et is goed voor de plantjes (en ik mag dus ff lkkr lui zijn!) en alles ruikt zo lekker fris buiten wann et net geregent heeft...

 

Alhoewel, wann et dagen achter elkaar regent vind ik et ook wel weer mooi geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Sinds ik een moestuin heb, kijk ik ook anders tegen de regen aan. Als et tijden lekker weer is bijvoorbeeld, ben ik op een gegeven moment klaar met steeds naar mn tuin fietsen om de boel water te geven. Iedereen loopt dan lekker te genieten van het weer en baalt wanneer dr een plens bui valt, maar ik doe dan een vreugde dansje!

ja, dat gevoel ken ik! buiten 36 graden en dan met gieters lopen slepen...

pfffffffff, dan lig ik zelf ook liever aan het strand of bij de airco de laatste gieter water is dan ook steevast voor mezelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

miezert? Dat is beter dan hier Hier is het al zeker zo'n 4 dagen droog, wat stiekem ook wel even prettig is! Vooral voor wat snoeiwerk hier.. tussen natte struiken is ook wat minder. Vandaag nog diverse takken van 2 tot 3meter lang gevonden die dood waren Ja, je zou zeggen dat in een normaal rijtjes huis de hele tuin bijna kaal is, haha, vreselijk dat sommige mensen het overleven in een tuin met misschien 3% groen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liever een oerwoud dan een stenenhok! Voordeel is dat wij een hoekhuis hebben, waardoor we een grotere tuin hebben dan de niet-hoekhuizen, maar helaas hebben mijn ouders in het begin niet een extra stukje er naast willen bij kopen, Achteraf erg jammer. was toch weer snel een stuk van 10meter x 1meter denk.

 

2agsrhg.jpg

Foto'tje van google maps.. Valt al niet te vergelijken met de buren..

(Stukje schutting is van de buren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regen is hier vanacht geweest, heerlijk.

Wat betreft de versteende tuinen. Stiekem hebben wij dat thuis ook. We zitten in een rijtjes huis en als we in de zon willen zitten moeten we steeds verplaatsen. Dus nu maar weinig groen thuis en 170m2 moestuin voor het tuinieren

Jooze

 

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...