lorre Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 In de moestuin waar ik sinds verleden jaar werk, zitter er veel van een soort diertje die ik nog nergens eerder gezien heb. Zelfs in mijn eigen moestuin thuis ook niet. Ik heb er verleden jaar geen last van gehad. Voorlopig laat het de groenten met rust. Quote Ist vandage ni tis vo morge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 http://nl.wikipedia.org/wiki/Vuurwants Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorre Posted May 8, 2013 Author Share Posted May 8, 2013 dank uw wel, als men de naam weet is het gemakkelijk op de zoeken op het net Quote Ist vandage ni tis vo morge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts