HansK Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Ik wil mijn pompoen en courgette plantjes ompotten, zodat ze nog even groter kunnen groeien in mijn kasje. Tomaten en ananaskers verpot je diep, zodat ze meer wortels kunnen aanmaken. Hoe zit dat met pompoen/courgette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Die kan je ook dieper planten. Graag zelfs Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merel Posted May 11, 2013 Share Posted May 11, 2013 Mag ik jullie hartelijk danken?! Ik wil mijn courgettes vandaag of morgen in de tuin zetten en vroeg me al een paar dagen af of ze dieper konden, maar had het antwoord nog niet gevonden. En nu komt het zomaar op een presenteerblaadje naar me toe. Top! Ze gaan tot hun kiembladen de grond in. Quote indefruitboomgaard Link to comment Share on other sites More sharing options...
znikki Posted May 12, 2013 Share Posted May 12, 2013 Ah, super! Dit vroeg ik mij inderdaad ook af.Morgen meteen maar even in een grotere pot zetten Quote Living in a world where unicorns eat rainbows and poop butterflies.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
phoenix Posted May 13, 2013 Share Posted May 13, 2013 Ik heb het op de gok maar geprobeerd en ze leven nog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Maken die dan ook extra wortels aan? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
znikki Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 Geldt hetzelfde voor aubergines? Quote Living in a world where unicorns eat rainbows and poop butterflies.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts