Geplaatst: 12 mei 201312 j Moest de naam even opzoeken. Cucamelon zei me niets. Wel Mexican sour gurken. Heb een week of 4 geleden 5 x 2 zaden gezaaid, waarvan na 2 weken 1 zaadje bovenkwam. Heb eergisteren de rest van de zaden allemaal maar gezaaid, in de hoop dat er nog 1 of enkele willen kiemen. Ben erg benieuwd naar dit klim-augurkje! Zaden zijn online wel te koop onder meerdere namen, maar meer in buitenland. Als mijn teelt lukt, zal ik zeker proberen wat zaden over te houden en dan te delen. Of zaden goed kiemkrachtig zijn?? In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 13 mei 201312 j Auteur Ik denk idd dat ze weer overal anders heten, had ze op een Engels filmpje voorbij zien komen. Ik zal nog eens google-en
Geplaatst: 13 mei 201312 j Via de website van diana kan je er nog aan komen. Www.mooiemoestuin.nl, onder zadenlijst en dan de mexican sour gherkinSucces!
Geplaatst: 13 mei 201312 j Daar heb ik mijn zaden ook van. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 14 mei 201312 j Blijkbaar zijn ze dan niet zo kiemkrachtig weknow? Ik had ze nog in de planning om te kopen maar als er maar een ontkiemd is dat wel wat mager eigenlijk... Ben benieuwd wat je andere zaden nog doen!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.