Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Featured Replies

Geplaatst:

Een tijdje geleden heb ik bij de karwei een framboos-boompje gekocht en in mijn tuintje gezet. Hij is alleen nog niet uitgelopen en ziet er nu zo uit:

wp2013051400127481368553407.jpg

Gaat deze het redden of valt hij nog te redden? Er zit werkelijk geen enkele uitloper aan...

Geplaatst:

Krab voorzichtig een beetje aan de stok, als die nog groen is dan komt het wel goed.

Ik heb begin april een aantal struiken geplant en er zijn er van de 10 nog maar 2 uitgelopen, eentje begint nu volgens mij ook uit te lopen.

Geplaatst:

Moet ik wel zeggen, dat déze er wel erg triest bij staat hoor met die kleuren , met name onderaan het stammetje ( of is dat opgespatte grond en geen schimmel ? )

Zo'n ding van de Karwei ? Het kán nog, dat wel ja.

Geplaatst:

Zeker als het een stammetje van een herfstframboos is, kunnen er tot ver in juni nog de eerste scheuten komen.

Dat gamma spul (kleinfruit, druiven, struiken) was dit jaar echt grote rotzooi!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ga het stammetje eens verder bestuderen Ik had ook een bessenstruik gehaald en die loopt wel goed uit, alleen de bramen dan weer niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic