MellyBVB Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Hallo allemaal, Mijn vriend en ik zoeken compostwormen.Hebben jullie deze? Als je wormen over hebt, stuur me dan even een PM, zodat we kunnen overleggen. Groetjes Melanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 gewoon een compostbak starten met open onderkant en wat takken...en voila, ze komen er zomaar wonen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 En als je in de buurt een paar emmertjes paardenmest kunt krijgen, liefst van een paar maanden oud, dan gaat het nog sneller. Hoogstwaarschijnlijk zitten ze daar zelfs al in. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MellyBVB Posted May 15, 2013 Author Share Posted May 15, 2013 Oh wat een handige tip! Ik ga het uitproberen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nynkef Posted May 15, 2013 Share Posted May 15, 2013 Ik heb een tijdje geleden een paar doosjes gekocht bij een hengelsportwinkel en die hebben al aardig wat jonkies opgeleverd, heb er nu best aardig wat, zowel in mijn composthoop als in mijn wormenemmer Ze heten tijgerwormen bij de hengelsportwinkel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts