T&M Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Hallo allemaal. Ik vind dat mijn courgetteplanten maar erg traag groeien. Staan nu 2 en halve week buiten, krijgen ook nieuwe bladeren in midden van plant maar de plant op zich blijft zeer gedrongen, bladeren zijn klein, heel licht groen met korte stelen terwijl andere jaren de plant er n lange stelen hebben, grote donkergroene bladeren hebben. Heb er 5 staan en zijn alle 5 zo. Zijn afgehard geweest en in die tijd bijplanten was heel zonnig en warm, nu is grijs en nat buiten maar te koud is het toch niet. De moestuin heeft 2 maand geleden bemesting gehad. Precies hoe meer ik mijn best doe hoesslechter resultaat. Vorig jaar was heel anders. Iemand tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malouis Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Ik ben bang dat de enige tip is: wachten op mooi weer met zon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wijo Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 En door het verplanten krijg je vaak ook een stagnatie. Inderdaad: geduld en wat warmer weer. Quote Met vriendelijke groet,Wim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meekje Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 De mijne zijn met huid en haar opgevreten door een beest! (?) Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts