Geplaatst: 11 maart 201114 j Ik wil toch even mijn blijdschap en complimenten over dit forum met jullie delen. Het stimuleert mij enorm om ermee door te gaan moet ik zeggen. Ik ben begonnen met 3 MM bakken, en inmiddels heb ik er ook al 6 bedden van 1.20 x 4.00 omgespit. Ik ga zelfs nog een koude bak maken van 1.20 x 4.00 mtr. Zelfs mijn vrouw wordt nu enthousiast. Je kunt hier ook met al je vragen terecht, en niemand vind je vragen raar of gek. Iedereen bedankt daarvoor. Groetjes Rick
Geplaatst: 11 maart 201114 j Met zoveel uitbreiding ineens heb je misschien die extra potten van Thessa wel nodig Je vrouw zal nog enthousiaster worden als ze ziet dat er werkelijk groenten uit de planten groeien. Lijkt mij top om dat te zien gebeuren bij mijn eigen MM. Ik vind dit ook een heel fijn forum. Ben ook maar net om t hoekje komen kijken. En heel tevreden hoe alles wordt beantwoord, door meerderen zelfs. Good things come in small packages
Geplaatst: 11 maart 201114 j Nou , ik ben niet tevreden.. Weer veel minder tijd voor huiswerk Slecht forum is dit toch! > Planten kopen? Doe het bewust!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.