Geplaatst: 11 maart 201114 j Mijn vriendin heeft een prunus triloba (sier-amandel) gekregen, het lijkt mij dat deze gewoon in een flinke pot kan, of zou die echt in de volle grond moeten? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 11 maart 201114 j Mijn vriendin heeft een prunus triloba (sier-amandel) gekregen, het lijkt mij dat deze gewoon in een flinke pot kan, of zou die echt in de volle grond moeten?Kan prima in een flinkte pot. Prachtige boom trouwens, veel gekweekt vroeger! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 11 maart 201114 j Je ben toch 18, was "'vroeger veel gekweekt"" in een vorig leven Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 11 maart 201114 j Ik praat namens de familie, ookal had ik er op m'n 8e ook een paar staan Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 11 maart 201114 j Auteur Mijn vriendin heeft een prunus triloba (sier-amandel) gekregen, het lijkt mij dat deze gewoon in een flinke pot kan, of zou die echt in de volle grond moeten?Kan prima in een flinkte pot. Prachtige boom trouwens, veel gekweekt vroeger!Goed nieuws, want hij moet in de achtertuin en daar wil ik zo min mogelijk grond, aangezien ik al 300m2 moestuin hebt, betrapte me er wel op dat ik flink baalde dat het geen 'eetbare' boom is (ook al was het niet mijn cadeau) Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 11 maart 201114 j Hij helpt mee met de bestuiving van andere prunusrassen, helpt dat? Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 11 maart 201114 j Auteur Wat een prachtboom, naar de moestuin met dat ding voor m'n perzikenboompjes! Even a broken clock is right twice a day
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.