Geplaatst: 12 maart 201114 j Kluitenzeef Als je, zoals ik hier op kleigrond, nog al eens te maken hebt met flinke kluiten, dan kun je een kluitenzeef maken. Dat gaat heel eenvoudig. Benodigdheden: 4 plankjes Stukje ruitjes gaas 1 x 1 cm8 lange schroevenHoutlijmKrammetjes of nietjespistool Je schroeft de vier zijkanten in elkaar zoals op de foto. Ik heb gekozen voor een afmeting van 50 x 60 x 10 cm. Vervolgens bevestig je het gaas aan de onderzijde d.m.v. nietjes of krammetjes, en klaar is je kluitenzeef.
Geplaatst: 12 maart 201114 j Handig ding vooral voor zaai bedje maken, ik denk dat het tip van de week wordt als niemand deze week met nog betere tip komt Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 12 maart 201114 j Zoiets heb ik thuis nog liggen van de vorige bewoners maar nog nooit gebruikt.Toch maar eens gaan gebruiken? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Geplaatst: 12 maart 201114 j Auteur Handig ding vooral voor zaai bedje maken, ik denk dat het tip van de week wordt als niemand deze week met nog betere tip komt En de prijs is?
Geplaatst: 12 maart 201114 j Mooi! Ik dacht er laatst al aan om gewoon een leeg sinasappel kistje , bodem er uit, daar gaasje er in en klaar.. Toch nog wat van die kratjes liggen > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 12 maart 201114 j Handig ding vooral voor zaai bedje maken, ik denk dat het tip van de week wordt als niemand deze week met nog betere tip komt En de prijs is? EEUWIGE ROEM Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 12 maart 201114 j Zoiets gaan we dit jaar nog bouwen om op/tegen een apparaat te zetten zodat het gaat trillen. Zodat door de trilling van het apparaat (bijv. onze trekker), je grotere hoeveelheden compost kunt zeven. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.