Geplaatst: 24 mei 201312 j Vanmiddag kreeg ik een mail afkomstig van Vreeken's Zaden (nieuwsbrief@vreeken. nl) die overigens heel toepasselijk in het postvak ongewenst terecht gekomen was . Goed gezien dus van Microsoft Smartscreen ! Ik heb nooit ook maar het minste contact gehad met Vreeken dus vraag ik me af hoe hij aan mijn emailadres komt. Zijn er meer leden van dit forum die deze mail gekregen hebben zonder ooit contact met Vreeken te hebben gehad ? -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 24 mei 201312 j Ik heb ergens ooit aangegeven dat ik die nieuwsbrief wel wilde ontvangen... dus voor mij kwam ie niet onverwacht... Vreeeeeeemd.... misschien iemand in je omgeving die je er een plezier mee dacht te doen?
Geplaatst: 24 mei 201312 j De wereld zit raar in elkaar,volgens mij geven ze het onderling aan elkaar door, of zoiets, ik heb nu sinds 6 dagen een nieuw nummer, andere mobiel,,en vanmiddag werd ik gebeld voor een goed doel,verbazing, hoe komen ze daar nu aan,ben zelf nog niet eens gewend aan mijn nieuwe nummer,ik wilde juist dit nummer alleen delen met vrienden etc. nou blijkbaar is het al openbaar???? zo vreemd.
Geplaatst: 30 mei 201312 j Callcenters gebruiken apparatuur die random belt. Als ze contact krijgen wordt vervolgens doorgeschakeld naar een callcenteragent die zijn verhaaltje vertelt door een script voor te lezen. Vervallen telefoonnummers worden na een paar maanden weer opnieuw uitgegeven aan nieuwe klanten, bij callcenters kan het zijn dat dit nummer in hun bestand staat. Er zijn websites die gegevens van hun klanten doorverkopen om zo extra winst te creëren. Als je je aanmeldt bij een "portal" dan wordt je binnen not time overspoeld met ongewenste reclame van tientallen bedrijven.
Geplaatst: 30 mei 201312 j Wat BonTon zegt, dus mogelijk is jouw e-mailadres doorverkocht door een partij waar je wel toestemming voor hebt gegeven. Nu zie ik een speler als Vreeken niet snel e-mail lijsten opkopen, maar kleinschaliger kan het wel gericht op jouw-type als doelgroep gekocht zijn. Nou zal dat voor de gemiddelde niet zo gemakkelijk zijn, maar database van moestuinforum leeghalen en verkopen zal voor de gemiddelde zaden e.d. verkoper prima handel zijn
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.