Artist Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Wat denken jullie hiervan? Hoe kan ik deze euonymus het beste "verzorgen"? Van ver ziet hij er nog goed uit, maar toen ik hem van dichtbij bekeek lijkt het alsof er overal stukken uit zijn blaadjes zijn gebeten, ook is de kleur wat grauw vind ik zelf. Ik ken niet veel van deze plant, deze stond in de tuin van mijn grootmoeder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Niks aan de hand. Ja, de plant ziet er wat verwaarloost uit. Remedie: niet verwaarlozen. Groeit er wel weer overheen. Ja wordt aan gegeten door iets. Kan ie wel tegen nu. Groeit hard.Staat ie in pot ? Schone potgrond en voeden.Niet pamperen. Geen zorgen maken. Struik is oersterk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artist Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 Staat in volle grond, heb hem vandaag verplaatst naar een ander stuk grond omdat hij te dicht aanleunde tegen een groot stuk steen en daardoor (naar mijn mening) niet leek te groeien. Heb wat voeding gegeven en het stuk grond waar hij nu staat extra proper gemaakt. (Word je mijn vragen nog niet moe ? haha) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Neuh hoor. Ik word er voor betaald he ? ( niet verder vertellen , niemand weet dat verder hier ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artist Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 In dat geval blijf ik er op los vragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 ze betalen me hier wel dik onder hoor. ( en we moeten on-topic blijven he ? ( anders geven ze me een boete )) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Artist Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 On-topic: we hebben hem weggedaan en een zwarte bes struik in de plaats gezet (vandaag gekocht) hij paste toch al niet meer bij de rest en was echt kapot, jammer genoeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Denk dat deze plant ook opknapt van even een gieter water (met broes hè, niet te hardhandig) over zn hoofd. Schone blaadjes geven gelijk een heel ander beeld. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts