Posted June 14, 201312 yr Ik zit al een tijdje te dubben wat ik nu met mijn bloemkool een broccoli aan moet, kan ik ze gewoon zo verder laten gaan of moet ik nog wat anders doen. (Ja het is het eerste jaar voor ons) Dus alle tips zijn welkom.
June 14, 201312 yr Denkelijk kunnen die wel blijven staan nu, ze zijn al redelijk groot om nog te verplanten.Wel opletten dat ze dan voldoende te eten krijgen, bemesting maar ook weer niet overdrijven.Bloemkool kan wel groot worden zoals ge hier kunt zien. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
June 14, 201312 yr Author Aha oké, ja dat zijn beste planten. En worden de bloemenkolen net zo goed als uit de winkel, het smaak natruulijk altijd beter om dat je het zelf gekweekt hebt. Even over de bemesting ze staan nu op potgrond met mestkorrels op een diepte van 7 cm, dit zijn van die korrels die langzaam afgeven. Dus wanneer weer bemesten