Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

We hadden een aantal groenten geplant in onze vierkante meter tuin. Nu zijn er een aantal katten doorheen gevlogen en hebben alles omgespit. HIerdoor zijn de naambordjes verdwenen en staan de groenten nu door elkaar. Nu staat er een groente bij die we niet kunnen plaatsen. We hebben ook geen idee wat het is. Misschien kan iemand op dit forum het antwoord geven hierop. plant-239971371672834.jpegplant23361371672843.jpeg

Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord heeft. Alvast bedankt:)

Groetjes

Geplaatst:

Denkt iemand anders nog dat het wat anders is?

Kunnen we dit nog eten of is de oogst verloren?

Knip je dan alleen de blaadjes eraf of de hele plant en nieuwe zaadjes planten?

Alvast bedankt

Geplaatst:

Sorry, moet even lachen, heb nog nooit spinazie gezien die opgebonden aan stokken in een potje stond...

Dus... het is ff te snel gegaan zeg maar, waarschijnlijk zijn de spinazieblaadjes nu wat bitter geworden en dus niet echt lekker meer, maar proef eens zou ik zeggen, misschien valt het wel mee.

In ieder geval de hele planten eruit en dan gewoon in rijtjes zaaien (aan 3 plantjes heb je niet zoveel...) en op tijd afsnijden en eten.

Maar... er zijn verschillende soorten spinazie die verschillende temperaturen blieven. Dus je kan niet zomaar van alles zaaien nu. Ff nog wat onderzoek doen dus.

Geplaatst:

Hallo,

Hahah ik moet er nu zelf ook wel heel erg om lachen. Vond het al van de zielige plantjes worden.

Ze stonden er ook uit het niets. Maar dat ga ik doen:) Bedankt voor je reactie:)

Groetjes Mark

Geplaatst:

mij werd verteld dat ik zelfs geen geschoten adijvie aan de konijnen mocht voeren ivm diaree.

Maar als jij het wil eten! veel plezier

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...