MarianMark Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Hallo, We hadden een aantal groenten geplant in onze vierkante meter tuin. Nu zijn er een aantal katten doorheen gevlogen en hebben alles omgespit. HIerdoor zijn de naambordjes verdwenen en staan de groenten nu door elkaar. Nu staat er een groente bij die we niet kunnen plaatsen. We hebben ook geen idee wat het is. Misschien kan iemand op dit forum het antwoord geven hierop. Ik hoop dat iemand van jullie het antwoord heeft. Alvast bedankt:) Groetjes Quote
MarianMark Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Geplaatst: 19 juni 2013 Het ons eerste jaar dat we een moestuin hebben. Wat dat betreft dus nog echte groentjes. Quote
MarianMark Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Geplaatst: 19 juni 2013 Denkt iemand anders nog dat het wat anders is?Kunnen we dit nog eten of is de oogst verloren? Knip je dan alleen de blaadjes eraf of de hele plant en nieuwe zaadjes planten? Alvast bedankt Quote
Erny Geplaatst: 19 juni 2013 Geplaatst: 19 juni 2013 Sorry, moet even lachen, heb nog nooit spinazie gezien die opgebonden aan stokken in een potje stond... Dus... het is ff te snel gegaan zeg maar, waarschijnlijk zijn de spinazieblaadjes nu wat bitter geworden en dus niet echt lekker meer, maar proef eens zou ik zeggen, misschien valt het wel mee.In ieder geval de hele planten eruit en dan gewoon in rijtjes zaaien (aan 3 plantjes heb je niet zoveel...) en op tijd afsnijden en eten.Maar... er zijn verschillende soorten spinazie die verschillende temperaturen blieven. Dus je kan niet zomaar van alles zaaien nu. Ff nog wat onderzoek doen dus. Quote
MarianMark Geplaatst: 20 juni 2013 Auteur Geplaatst: 20 juni 2013 Hallo, Hahah ik moet er nu zelf ook wel heel erg om lachen. Vond het al van de zielige plantjes worden.Ze stonden er ook uit het niets. Maar dat ga ik doen:) Bedankt voor je reactie:) Groetjes Mark Quote
spike Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 mij werd verteld dat ik zelfs geen geschoten adijvie aan de konijnen mocht voeren ivm diaree. Maar als jij het wil eten! veel plezier Quote
Erny Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Een konijn moet dan ook zowiezo niet teveel waterige groenten eten... En wij zijn toch geen konijnen lijkt me. Quote
thea Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Het lijk op italiaanse sla.Kan je gewoon eten.Zaad laten rijpen heb je volgende jaar meer bloempotten vol? Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.