Geplaatst: 16 september 201312 j Auteur Ik heb wel belangstelling voor de grijze oesterzwampluggen..in welk soort hout zou ik die kunnen enten?Edit: oeps die staan al op mijn lijstje... Als ik er op de MTFD zelf nog over hou, zijn ze van Jet(als je dat wil dan) Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 16 september 201312 j Thanx dat zien we dan wel en over de houtsoorten hebben we het natuurlijk ook zaterdag. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 17 september 201312 j Stan, heb je nog iets van paddestoelenbroed? Ik heb daar wel interesse in. Als ik niet heel erg brutaal ben.
Geplaatst: 17 september 201312 j Auteur @Esthe76r, ik geef wat voor je mee aan Debjeduif. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 17 september 201312 j Thanks. Erg bedankt. Heb je interesse in een paar winteruien? Heb er niet veel maar tis toch iets
Geplaatst: 17 september 201312 j Ooooo. Paddenstoeltjes... Nog nooit gekweekt, dus ja voor je workshop en ja voor die grijze paddenstoelen en de shi tKebroed Iets op mijn lijst wat ik voor jou kan meenemen?
Geplaatst: 17 september 201312 j Auteur Ik zet het erbij maar, shii-take zal een sporenprint worden. Daar had ik geen pluggen e.d. van gemaakt. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 17 september 201312 j Sporenprint, juist ja..Gelukkig ga je daar zaterdag van alles over vertellen
Geplaatst: 20 september 201312 j kan ik morgen nog meedoen met de workshop paddenstoelen? Die roze klinken zo gaaf!!
Geplaatst: 20 september 201312 j Auteur @Cupcakeje, ja zeker kan dat. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 20 september 201312 j Jippie!! hoelaat? ik ben er rond half 1 ,1 uur denk ik pas. Ze komen eerst bij mij thuis een taart ophalen.
Geplaatst: 25 september 201312 j aardbeien voor me mee te nemen. Graag op naam. Ik heb t briefje gevonden waar de naam van de aardbeienzaadjes op staat die je van mij had: Florin beter laat dan nooit
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.