henkg Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 (aangepast) Ik denk mee te gaan nemen / te kunnen leveren:- 1x vin pissenlit 2013 0,75 l, petillant (mousserende paardenbloemenwijn)- 12x zomerbier 0,3 l (ik moet nog gaan brouwen)- Kleine proefopstelling Blumat druppelaars, als live demo voor geinteresseerden. (1)- Waterslot + kap; hydrometer en refractometer: handige spullen voor het zelf wijnmaken. (1)-Zelfgemaakte rozemarijn zeep, zie: zeep-maken-t2984-230.html#p166483- Vers zaad van mijn Balkonstar struiktomaten (foto plant / tomaten, zie: blog/henkg/eindelijk_de_eerste_rijpe_tomaten_b-2584.html).- Een paar vleesetende plantjes (Drosera capensis, is niet winterhard). Zie vleesetende-planten-zonnedauw-drosera-capensis-t6750-80.html#p155870(1): Neem ik weer mee terug .... Bijgewerkt tot 22 aug:Bit:Krijgt: -Geeft: 6x Frau Mieze Schindler; paar zaden Oekraïense tomaat Appelvrouw:Krijgt: Zaden Balkonstar; rozemarijnzeepGeeft: Zaden Rose de Bern; zaden Gartenperle; gerookte knoflook Geedee:Krijgt: RozemarijnzeepGeeft: 10x P11 22 augustus 2013 aangepast door Gast Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Ik ben geïnteresseerd in je demonstratie Henk..vast heel leerzaam voor ons rommelende amateurwijnmakers..en leuk! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 ow ik ook hoor. En ook de Blumat trouwens. Ik snap niks van die dingen. Quote
Jorg Geplaatst: 20 juni 2013 Geplaatst: 20 juni 2013 Ik neem voor je mee: testbuis PE 20 mm, met capillaire drupelaars met stekers eindstop en voor testdoeleinden aansluiting op waterkraan of vat. Ook zal ik de fertometer en de EC meter meenemen. Mocht je nog aardbeienmeststof nodig hebben moet je het ook maar laten weten, heb nog 24 kg staan . Quote
geedee Geplaatst: 21 augustus 2013 Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik heb n tiental van die P11 potjes voor je.... een stukje zelfgemaakte rozemarijn zeep zou ik vinden Quote
henkg Geplaatst: 22 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2013 @Geedee: 10x P11: Ja graag, dank alvast.En ik neem twee zeepjes voor je mee, maatje Pringlebus:(Ik ga er eentje over een weekje eerst zelf testen) Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Bit Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 Oei. Dat ziet er wel práchtig uit Henk !! Online zeep verkopen vanaf je landgoed. Idee ? Quote
appelvrouw Geplaatst: 22 augustus 2013 Geplaatst: 22 augustus 2013 Er zit ook vast rozemarijn in Henk?Ik ben er gek op..op rozemarijnzeep..zo heerlijk mee wakker worden mag ik ook met jou zeep ruilen?.of misschien voor kruidenthee( zal je wel niet drinken hè als wijnmakertje...)of gerookte knoflook? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 (aangepast) Ik heb een mooie bol gerookte knoflook voor je Henk..staat ergens zelfs een foto. Ik heb de knof geprobeerd, maar hij smaakte echt niet naar rook ..nu is het zaak hem zo lang mogelijk te laten liggen om te kijken of hij inderdaad zo lang bewaard...Heb ik al gezegd dat ik Balkonstar hier nog heb..heb ik blijkbaar vorig jaar van je gehad en niet gezaaid Lie is er ook, en kan ook met de grelinette werken..indien noodzakelijk. 17 september 2013 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Esthe76r Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Die zeep ziet er erg goed uit Henk Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.