Ga naar inhoud

Wanneer deze chineese kool uitplanten?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee eruit halen en nieuwe zaaien, deze beginnen al te bloeien (schieten)dan zijn ze niet meer lekker en het zal ook niet echt een chinese kool worden. Je kan ze ook buiten zaaien.

Geplaatst:

hoe moet je wat doen ?

Je kan nog een paar laten staan, om te kijken wat het wordt. Maar doorgeschoten kool ( gaat bloeien ) heb je niks meer aan, en kan je dus gewoon verwijderen, of laten staan dus. Zelf weten.

Geplaatst:

Dat ligt eraan of het een zaadvast ras is of een F1 hybride. Als het een zaadvast ras is kan het, als het een F1 hybride is dan is de kans groot dat je niet dezelfde chinese kool terugkrijgt als je het zaad daarvan weer zaait.

Geplaatst:

En als er andere koolachtigen bloeien in de buurt, riskeer je toch een kruising. Chinese kool groeit zeer snel. De plantjes zonder bloemstengel zou ik nog laten staan, maar intussen gewoon toch nieuwe zaaien.

Geplaatst:

dit staat aan de voor kant titel + ras

chineese kool

pak choi japro

chu chinois

243

dit staar aan de agterkant

hoe en wanneer je het mag zaaien en wanneer je het moet oogsten

is het klein

standaard zaden E.E.E.G systeem reg n° 13322

dan de verkooper met adres

(ps als je een fout vind ik kan er niet veel aan doen want ik heb dyslekiei en ik ben ook maar een kind van 14 )

ervaring komt met de jaren

voor de indeling

https://youtu.be/RktVFToVjqg

Geplaatst:
dit staat aan de voor kant titel + ras

chineese kool

pak choi japro

chu chinois

243

dit staar aan de agterkant

hoe en wanneer je het mag zaaien en wanneer je het moet oogsten

is het klein

standaard zaden E.E.E.G systeem reg n° 13322

dan de verkooper met adres

(ps als je een fout vind ik kan er niet veel aan doen want ik heb dyslekiei en ik ben ook maar een kind van 14 )

Aangezien je nergens iets ziet staan van F1 kan je er vrij zeker van zijn dat je de zaden kan gebruiken.

Lijkt de verpakking op dit merk?

http://pdf.alprinting.nl/Private/Folie/2062.pdf

Nog een tip voor je dyslexie.

Als je gebruik maakt van Firefox dan zie je onder sommige woorden een rode streep.

Zo zie je heel snel of je een woord fout schrijft, en merk je dat je het woord agterkant, verkooper en dyslekiei (maar zelfs mensen zonder dyslexie schijven het fout ) rood onderstreept is.

Het is geen commentaar, maar een tip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...