Timvdlinden Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Hallo, na een grote aankoop heb ik veel en veel te veel zaden. Nu heb ik twee dozen vol emt pakjes zaad, maar zitten er bepaalde soorten niet bij die ik nou graag zou willen zaaien. Heeft iemand misschien zaden van:- Spinazie- Rode kool- Spitskool- Boerenkool- Broccoli- Pepers- Ui- Andijvie- Bloemkool- Prei- Andere groenten welke ik kan inmaken/invriezen?Ik ga op kamers dus probeer al een soort van voorraad eten aan te leggen De zaden welke ik te ruil heb zijn: Groenten Wortel "Rote Riesen 2"Radijs "Riesenbutter" Radijs "Rex / Rettich" - RammenasRadijs "Rodos"Rode biet Doperwt "Kelvedon Wonder" Doperwt "Kleine Rheinländerin" Stamslaboon "dubbele witte z.dr."Struikerwt "Frühe Harzerin"Suikererwt "Sugar snap" Stokspekboon "Neckarkönigin"Indische Kers - Tropaeolum majusSchorseneer - "Duplex"Inleg augurken "vorgebirgstrauben" Kruiden Marjolein / MajoraanDille - Anethum graveolensKrulpeterselie Peterselie Wortelpeterselie Eenjarigen Bekermalva / Grootbloemige Lavatera - Lavatera trimestris Zonnebloem "herbstschönheit"Afrikaantje "Bolero" Quote
ilse Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 ik heb nog wel prei voor jeDan zou ik wel graag sugar snaps willen van je.Zal je ook nog even een pb sturen Quote http://meestuintje.blogspot.nl/
speets Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 (aangepast) Ik heb nog wel spinaziezaad voor je, ongeveer 40 gram.Stuur me even een PB. 2 juli 2013 aangepast door Gast Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Stan Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Ik heb nog wel o.a. boerenkool, prei, spitskool en andijvie. en wil wel Afrikaantje "Bolero" en Inleg augurken "vorgebirgstrauben"Stuur maar even een pbtje. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Miss.J Geplaatst: 1 juli 2013 Geplaatst: 1 juli 2013 Ik heb Jalapeno zaden voor je, die wil ik wel ruilen voor sugersnaps......als je intresse heb stuur me dan maar even een PM Quote
Timvdlinden Geplaatst: 2 juli 2013 Auteur Geplaatst: 2 juli 2013 De laatste sugar snaps zijn gereserveerd, deze vallen dus weg van het lijstje. Quote
speets Geplaatst: 3 juli 2013 Geplaatst: 3 juli 2013 http://www.groenteruilen.nl/ Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Timvdlinden Geplaatst: 4 juli 2013 Auteur Geplaatst: 4 juli 2013 Ik zoek ook nog zakjes met slazaad, dit ben ik van plan om 'swinters binnen te kweken. Quote
Miss.J Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Heeft iemand de geruilde zaadjes van Tim ontvangen??? ik heb mijne we verstuurd maar de beloofde sugarsnaps nooit ontvangen en hij reageert ook niet meer op een PM Quote
Stan Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Hier het zelfde, en ook niet gehoord of e.e.a is aangekomen. dus Tim dikke pluim (sarcastisch). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
speets Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Ik wilde niet ruilen en hoefde niets terug voor mijn zaden. Maar er kon nog geen ontvangstbevestiging af, laat staan een bedankje En de postzegels heb ik zelf mogen bekostigen.Maar zo werkt dat niet, jongeman! Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Bit Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Hier niets verstuurd. Moet ik ook wel zeggen, dat ik eigenlijk liever niet verstuur naar een wel héél erg nieuw forumlid. 30 juni aangemeld, 1 juli deze oproep geplaatst. Overigens kán hij nu op vakantie zijn he ? Quote
Miss.J Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Hij heeft op een mail van mij gereageerd dat de zaden op maandag 8 juli op de post zouden zijn gegaan, ik heb tot heden niks ontvangen...maar t kan natuurlijk ook mis zijn gegaan bij de post.Daarom mijn vraag in dit topic en blijkbaar ben ik niet de enige met niet ontvangen zaden.Ik heb zondag 14 juli een mail gestuurd naar Tim over dit feit en heb geen reactie meer gekregen, maar hij is ook niet meer online geweest sinds 12 juli.... Quote
ilse Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 ik heb al even niet meer hier op dit topic gekeken maar ben blij dat ik nu wel even kijk. Geen idee of Tim mijn zaden heeft ontvangen daarover heb ik ook niks gehoord. Oke postzegel heb ik zelf betaald maar ach.Zelf heb ik wel zijn sugarsnaps ontvangen waarvoor hij ook zelf de postzegels heeft betaald. Dus bij mij is het goed gegaan (tenminste ik heb gekregen waarvoor ik wilde ruilen) Quote http://meestuintje.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 17 juli 2013 Geplaatst: 17 juli 2013 Mooi ook nog even een positief geluid naar Tim. Dus geduld . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.