Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bloemkool zaailingen uitgedeeld aan moeder en schoonmoeder, ik had ze weer gekregen van de buurvrouw die er teveel had gekregen had van een vriendin.. Is het nog te volgen?

Geplaatst:

Vandaag de nieuwe tuinierster op het complex een krat aardbei-stekken , munt soortjes en rode bessen stekken gegeven. Die staat nu iedere dag in die zware klei te spitten ( jaja; ik ga ook nog helpen hoor ) Voor je het weet geeft ze het hebben van een tuin alweer op , dus maar even gaan verwennen.

Geplaatst:

Ik heb zaailingen van de reuze-koolrabi en van de rode tuinmelde weggegeven en paprika en ijsbergsla terug gekregen. Dat is het voordeel van volkstuinburen zijn. Verder heb ik heel veel vogelmuur aan iemand gegeven die er salade van wil maken. En ik had een eter die ik de bloemspruiten van de spitskool heb laten proeven. Ze vond het heerlijk. Ik ben er ook dol op. Ik vind het lekkerder dan broccoli en het is handiger, want in de herfst oogst ik de kool en in het daarop volgende voorjaar kan ik de bloemspruiten oogsten.

Geplaatst:

Zo heb ik het ook met boerenkool gedaan..gewokte boerenkoolbloemknoppen, echt lekker

Een bessenstruik weggegeven en wat Dahlia`s...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ruimte in mijn kas aan de buren die de pepers en pompoenen en tomaten nog niet naar buiten kunnen brengen..het was hier behoorlijk fris in de nachten.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Heb net nog enkele bloemkolen doorgegeven aan buurvrouw, de konijntjes waren op bezoek gekomen.
Ik had mijn overschot vorige week aan mijn broer meegegeven gaat vandaag de helft kapot in de tuin hier

Knolselder uitgedeeld, die kwam over boven daar waar de 'Golden Spartan' selder nergens te bespeuren is.

Geplaatst:

stekjesdag op de club: wat weinig leden jammer genoeg, het was ook beestachtig weer weer, wel gezellig

yacon uitgedeeld, heirloom zaden van mais, overgebleven rose de bern van appelvrouw (dank namens de ontvangers..), jalapenos, sereh

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...