Mari Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 Vanmiddag een vriendin blij gemaakt met een krop sla en asperges Quote
janita Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 Bloemkool zaailingen uitgedeeld aan moeder en schoonmoeder, ik had ze weer gekregen van de buurvrouw die er teveel had gekregen had van een vriendin.. Is het nog te volgen? Quote
wormengoeroe Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 bloemkool zaailingen en een lavaszaailing gegeven aan de buurvrouw, bundel saxaradijzen gegeven aan de schoondochter. Heb zelf enkele koolrabi plantjes gekregen van de buurvrouw langs de andere kant. groetjes,wormengoeroe Quote https://www.youtube.com/user/TheWormengoeroe
jeanne-heijmans Geplaatst: 28 april 2014 Geplaatst: 28 april 2014 Morgen ga ik sla en radijsjes weg geven. Quote
Jizkaha Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 HH weegbree aan de Vietnamese buurman gegeven. Kende ie niet, gezegd dat 't lekkel is in de loempia hehehehe (want dat zegt hij ook altijd tegen mij bij alles wat ie me geeft) Quote Zelluf doen
appelvrouw Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Vandaag de nieuwe tuinierster op het complex een krat aardbei-stekken , munt soortjes en rode bessen stekken gegeven. Die staat nu iedere dag in die zware klei te spitten ( jaja; ik ga ook nog helpen hoor ) Voor je het weet geeft ze het hebben van een tuin alweer op , dus maar even gaan verwennen. Quote
Kibas Geplaatst: 4 mei 2014 Geplaatst: 4 mei 2014 Ik heb zaailingen van de reuze-koolrabi en van de rode tuinmelde weggegeven en paprika en ijsbergsla terug gekregen. Dat is het voordeel van volkstuinburen zijn. Verder heb ik heel veel vogelmuur aan iemand gegeven die er salade van wil maken. En ik had een eter die ik de bloemspruiten van de spitskool heb laten proeven. Ze vond het heerlijk. Ik ben er ook dol op. Ik vind het lekkerder dan broccoli en het is handiger, want in de herfst oogst ik de kool en in het daarop volgende voorjaar kan ik de bloemspruiten oogsten. Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 mei 2014 Geplaatst: 4 mei 2014 Zo heb ik het ook met boerenkool gedaan..gewokte boerenkoolbloemknoppen, echt lekker Een bessenstruik weggegeven en wat Dahlia`s... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kaatje1966 Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 gisteren nieuwzeelandse spinazieplantjes en platte peterselieplantjes meegeven met stiefzoon Quote
jasmin Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 Dit topic is niet bij te houden, joh. Als je tuiniert ben je voortdurend aan het geven en krijgen. Net pepers en tomaten de deur uitgedaan. Gisteren ook pepers. Ben dingen aan het klaarzetten om de deur uit te gaan. Beetje ruimte maken in de chaos. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
RobO Geplaatst: 5 mei 2014 Geplaatst: 5 mei 2014 black russian tomaatjesnet gebakken notenbroodjenogeen net gebakken notenbroodje....gat in de markt? Quote
wormengoeroe Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Heb net nog enkele bloemkolen doorgegeven aan buurvrouw, de konijntjes waren op bezoek gekomen.Heb er ook een Pyros F1 tomatenplantje bij gedaan want ze wou het even proberen.Als mijn groene selder klaar is om te verspenen, kan ik weer beginnen delen want ik heb er een 100 tal groetjes, wormengoeroe Quote https://www.youtube.com/user/TheWormengoeroe
appelvrouw Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Ruimte in mijn kas aan de buren die de pepers en pompoenen en tomaten nog niet naar buiten kunnen brengen..het was hier behoorlijk fris in de nachten. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Een flinke Lavasplant gegeven aan een vriend, hij stond daar waar de apios opkomt en moest weg. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
geertlaurent Geplaatst: 6 mei 2014 Geplaatst: 6 mei 2014 Heb net nog enkele bloemkolen doorgegeven aan buurvrouw, de konijntjes waren op bezoek gekomen.Ik had mijn overschot vorige week aan mijn broer meegegeven gaat vandaag de helft kapot in de tuin hier Knolselder uitgedeeld, die kwam over boven daar waar de 'Golden Spartan' selder nergens te bespeuren is. Quote
RobO Geplaatst: 11 mei 2014 Geplaatst: 11 mei 2014 stekjesdag op de club: wat weinig leden jammer genoeg, het was ook beestachtig weer weer, wel gezelligyacon uitgedeeld, heirloom zaden van mais, overgebleven rose de bern van appelvrouw (dank namens de ontvangers..), jalapenos, sereh Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 wortelen en peulen. aan schoonzus. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Aardbeien, aan mijn moeder de buurvrouw van mijn moeder en aan een kennis.Ik had ongeveer 4 a 5 kilo geplukt dus kon wel wat missen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Ja, ik heb van de week ook al 2 bakjes geplukt.Overmorgen denk ik weer. Quote
Holland Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Uit eigen tuin of bij een tuinder? Quote Vriendelijke groeten, Holland
Jane Doe Geplaatst: 24 mei 2014 Geplaatst: 24 mei 2014 Hoeveel en welke aardbeiplanten zijn dat wel niet? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 mei 2014 Geplaatst: 25 mei 2014 Soort weet ik niet ik heb uitlopers gekregen van iemand die ook een tuintje heeft bij ons en hij wist niet meer welke soort. Hij bewaarde ook iedere keer zijn uitlopers.Hoeveel planten weet ik zo niet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.