prettig gestoord Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Ik ben op zoek naar een mierikswortelplant. Hier in Enschede heb ik heb bij de tuincentra nog niet kunnen vinden en om het bij Vreeken te bestellen..moawh Heeft iemand toevallig er een over en wil hem wel aan mij kwijt? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
greetje Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 ik heb wel mierikswortel in de tuin, maar ik weet niet of ik nu al iets kan uitgravenhier nog even de link die ik vond:op-zoek-naar-mierikswortel-t2820.html?hilit=mierikswortel wortel Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
aalterse-willy Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Stuur een PB-ken en ge krijgt er retour toegestuurd Let wel op wat ge ermee aanvangt, eens in uw tuin, altijd in uw tuin. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
greetje Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 dus dat kan je alwel uitgraven, ik dacht pas sept/okt... Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
aalterse-willy Geplaatst: 13 juli 2013 Geplaatst: 13 juli 2013 Vorig jaar had ik er een grote staan, die heb ik uitgegraven maar niemand wou die gebruiken in het eten, jammer genoeg. Maar er stonden dit jaar veel kleine plantjes en enkele heb ik laten staan. Wie ze hebben wil die mag ze komen halen.... Kent ge het liedje Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Indien iemand mierikswortel wil dan zeg je het maar, die kan er nu uit want de uien zijn allemaal weg. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
prettig gestoord Geplaatst: 16 september 2013 Auteur Geplaatst: 16 september 2013 @willy, ik plant even niets nieuws nu daar wij naarstig op zoek zijn naar een ander huis met een flinke tuin! Als we dat eenmaal hebben, dan hou ik mij zeker aanbevolen voor wat stekjes! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.