Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,wie weet iets te vertellen over dit apparaat of heeft hier ervaring mee,ben dus van plan om zo eentje aan te schaffen ,deze worden voor een redelijk bedrag aangeboden.

alvast heel erg bedankt

watnou

Geplaatst:

Ah, okee, voor een weckketel redelijk zou ik zeggen, erg basic, temperatuur niet erg fijn af te stellen maar voor die prijs moet je dat ook niet verwachten.

Wil je hem voor meer zaken gebruiken zoals kazen, fijnafgesteld garen op een onderkooktemp bvb op 80˚ of 90˚ zou ik hem ten zeerste afraden... Ik heb ongeveer dezelfde en voor dat soort zaken is hij gewoon niet goed genoeg maar voor gewoon wecken is het een prima apparaat.

Tweedehands zijn er veel te vinden en moet je echt niet meer betalen dan een tientje of 3 a 4 en dan liefst met nog wat potten erbij, kijk goed na of het rooster er inzit wat op de bodem moet liggen.

MVG

Danuta

MVG

Danuta

Geplaatst:

oke,bedankt.

hij kost trouwens €30 incl.partij flessen en weckringen en klemmen.

niet te duur dacht ik.

nog bedankt,groetjes watnou

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...