minie Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Dit jaar voor het eerst begonnen met groente en kruiden kweken in mijn tuintje, dus nog echt een beginneling.Ik had zaad van rozemarijn gekregen. eerst gezaaid en een kiembak en daarna overgeplant in potjes. alleen ziet het er zo raar uit. Ik las hier dat rozemarijn moeilijk te kweken is. Hoe lang duurt het voordat zaad opkomt? en wat is dit? kweek ik misschien onkruid ? Quote
Erny Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Mij lijkt het op "onkruid"... Geen rozemarijn in ieder geval... Ruikt het ook ergens naar? Quote
Bit Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Er staat in ieder geval een "harig wilgeroosje " tussen ( onkruid ) Geen rozemarijn te zien hoor ! Echt niet. Welkom op ons forum trouwens. Quote
minie Geplaatst: 27 juli 2013 Auteur Geplaatst: 27 juli 2013 Bedankt voor de reacties. ik dacht al dat het onkruid zou zijn. het ruikt ook nergens naar. Quote
speets Geplaatst: 27 juli 2013 Geplaatst: 27 juli 2013 Bovenste foto lijkt mij viooltjes Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.