Geplaatst: 29 juli 201312 j Bericht verwijderd 18 februari 20205 j aangepast door Gast Ik blog over mijn lekenervaringen met tuinieren. Moestuinleek.blogspot.nl. Altijd op zoek naar nieuwe ideeën voor in mijn moestuin.
Geplaatst: 29 juli 201312 j Hoi hoi. Welkom. Ik besef dat ik je net met je 1e vraag op ons forum heb afgescheept met een wel erg lui antwoord, niet mijn gewoonte hoor, maar er zijn al z'0'0veel topics over bladluizen en ook perenroest komt regelmatig voorbij hier. Vandaar. Maar wel zéker welkom dus ! en neus lekker rond. Er is zát. Eigenlijk álles
Geplaatst: 29 juli 201312 j Welkom en een mooi oogst. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 30 juli 201312 j Auteur Bit, geen probleem hoor Had ook even beter moeten kijken! Ik blog over mijn lekenervaringen met tuinieren. Moestuinleek.blogspot.nl. Altijd op zoek naar nieuwe ideeën voor in mijn moestuin.
Geplaatst: 1 augustus 201312 j Hallo Ewin, welkom van net zo'n leek als jij.... Inderdaad leuke blog! Veel plezier in je tuin en op het forum, Marijke. Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.