harmony Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 tijdens onze vakantie was de paksoi klaar om geoogst te worden. Fijn voor mijn (schoon-)ouders , maar wij dan?Ben dol op paksoi, kan ik het nu nog zaaien?Groetjes,Monique Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaap Posted August 6, 2013 Share Posted August 6, 2013 gewoon doen!Met een beetje geluk en zorg gaat het vast nog wel lukken, vorig jaar heb ik ook begin augustus nog paksoi gezaaid, er was wel een goede nazomer, dus laten we daar nu ook maar op hopen. Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mheuzen Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Ik heb afgelopen vrijdag mini-paksoi gezaaid. Hij komt nu al langzaamaan boven de grond uit.. ik probeer ook gewoon maar wat uit, maar het lijkt wel te werken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 ja hoor, dat lukt nog welals je grote wilt moet je ze even verwennen met een cloche of een kasje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts