Madeliefje Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Hallo,via Jasmijn heb ik dit Forum ontdekt, en het is divers,zelf ben ik nu bezig om te tuinieren in bakken van 1 vierkante meter.gisteren heb ik komkomerkruid gezaaid en dit speciaal voor de bijen,hommels en vlinders.ook doe ik aan geurilla-gardening, wat inhoudt stekken van vlinders-struiken en laurierstruiken plantenin de gemeente parken en groenstruiken. ja en foto' uploaden dat moet ik nog leren maar zal dit zekers gaan doen.ik hoop dat wij elkaar kunnen inspireren en veel plezier met elkaar beleven.nu ga ik naar buiten met de hond. tot schrijfs Quote
Jorieke123 Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Welkom op dit forum Madelief. Leuk dat je ook meeschrijft hier. Quote Good things come in small packages
jasmin Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Hoi Madelief!!! Leuk dat je je hebt aangemeld!! Je gaat er niet onder uit komen om te leren foto's uploaden... want de groeibewegingen van je tuintje willen we graag volgen.. En over guerilla-gardening ... ik zag gisteren in mijn keukenkast een best grote hoeveelheid maanzaad, en vorig jaar was het erg kiemkrachtig (ik had het alleen maar geprobeerd of het wou ontkiemen, niet om te zaaien), maar ik kreeg gisteren het stoute plan om over een paar weken een rondje te gaan maken met mijn maanzaad.... De hele buurt vol zetten met papavers... lijkt me wel cool... Misschien nog een zakje zonnebloempitten mee... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
bonnie f Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Ik zet al jaren bolletjes en zo in de gemeente perken. Ik kan daar erg van genieten.Welkom! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
dennislp Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Welkom! Wij gaan wellicht hier ook nog wat bloemen in het stukje van de gemeente zaaien, nog even kijken wat. M'n moeder heeft helaas het zonnenbloemen idee hier tegen de muur, naast het gemeente stuk afgekeurd.. leek me wel leuk, hele muur vol 2 meter hoge zonne bloemen. Wie weet nog even proberen om te praten. En in het gemeente stukje ga ik sowieso radijsjes zaaien, kan perfect denk. Quote > Planten kopen? Doe het bewust!
thomasvessen Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Welkom!Dat guerilla-gardening lijkt mij ook erg leuk Quote
RickT Geplaatst: 23 maart 2011 Geplaatst: 23 maart 2011 Welkom op dit forum Madelief. Ik ken jou via Jasmin cq Anarchiel Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.