Geplaatst: 9 augustus 201312 j mijn hulp van de thuiszorg stelt al wat maanden voedselpakketten samen met hulp van anderen voor mensen in haar omgeving samen met haar buurvrouw en ik leverde dan soms wat plantjes aan:slaandijvieen aardbeiennu wil ze graag een moestuintje beginnen om die hulp uit te breiden ik heb haar mijn hulp toegezegd en nu zijn we op zoek naar zaden voor komend jaaren wil graag jullie hulp daarbij vragen wie wil helpen met zaad.....alles wat je kunt missen en makkelijk te verbouwen is ik lever hun alvast wat:framboosrode besstekkenen aardbeistekkenmaar.......ik heb niet veel op groente gebied of tomaat/paprika/courgette's...... wie vind het leuk om te helpen bij dit kleinschalige project?heb al gezegd dat ze lid moeten worden van dit forum Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 9 augustus 201312 j @greetje, waar moet mag het heen ??? Ik heb straks heel veel borlottobonen zonder gekheid laat maar weten waar naar toe.Kan met pb-tje. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 augustus 201312 j Auteur hé stan.....jij weet toch wel waar mijn borlotti's wonen?????maar voor alle zekerheid stuur ik je wel een pbtje!!!!! gaaf man! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 9 augustus 201312 j Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 augustus 201312 j @Greetje, ik zal dan na het weekend eens wat : kropslasla zwart duitswortel Amstrdam 2SpinazieBieslookRucolaPeterseliePaprika geel, rood, oranje en mini punt oranjeSpaanse peper,roma, mini-romacourgetteOnder de appelboom leggen. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 9 augustus 201312 j Hi Greetje, stuur je mij ook even een PBtje waar het naar toe moet? MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 9 augustus 201312 j Auteur danuta...ik zal je pben waar mijn appelboom is!alvast thanx! gruss got toch?ik heb begrepen dat de iniatiefneemster: dailahla zich al heeft aan gemeld als nieuw lid maar moet nog ff het forum verkennen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 12 augustus 201312 j danuta...ik zal je pben waar mijn appelboom is!alvast thanx! gruss got toch? Servus onder vrienden ) En ik heb vandaag effe aan het zoeken geweest en kwam zelfs wortels tegen zonder hart...I never heard about that ) Dus oostenrijkse wortels komen er aan, grondkomkommers, bonen en paarse bonen>???? MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 13 augustus 201312 j Auteur @stan...heb de zaden gevonden under the appletree thnx man! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.