Geplaatst: 23 maart 201114 j Een uitdrukking die me altijd heeft geboeid maar het lijkt af en toe bij het tuinieren op te gaan.Ik heb (als voorbeeld) 5 soorten tomaat gezaaid. 2 daarvan leken echt helemaal niet aan te slaan. Er leek niets of bijna niets te gebeuren. Ik overwoog opnieuw te zaaien.Toen, plots, binnen 3 dagen, bijna alles op en ook nog eens even groot of groter dan de rest.Ik begrijp 't niet. Dus wie het weet mag het zeggen. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 23 maart 201114 j De Maaaaaannn..... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 23 maart 201114 j hmm,, had ik dus bij bloemen die ik nu al op voor heb gezaaid.. (klimmende winde) , die hebben 2 tot 3 weken stil gestaan, maar zijn nu in 1 weekje tijd al bijna 2x zo groot Dat stil staan zal denk gewoon te maken hebben met de soort die je zaait, wellicht nemen ze gewoon even rust omzich op de wortels te focussen waarna ze weer volle kracht aan de bladeren kunnen gaan. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 23 maart 201114 j Auteur De Maaaaaannn..... Waar is zo'n tong-uitstekende smiley als je hem nodig hebt. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 23 maart 201114 j Dat zou deze moeten zijn : aangezien : P die betekenis heeft.. maarja lijkt er niet echt op > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 23 maart 201114 j Een plant wortelt eerst en vormt al een soort klein plantje onder de grond. Daarna springt hij in 1 keer naar boven. Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 24 maart 201114 j Hier 'springt' niets! Ik moet ze bijna letterlijk omhoog kijken...Ja, de eenvoudige bloemetjes. Maar dat is iets anders als een groenteplantje. Good things come in small packages
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.