Anna3 Geplaatst: 29 januari 2016 Geplaatst: 29 januari 2016 (aangepast) Ook alvast een lijstje van mij Er zal zeker nog het een en ander aan toegevoegd worden! Ik bied aan: ZadenGekocht zaad: Knoflookbieslook (t/m mei 2016)Kruidvenkel Florence (t/m jan-2017)Stengelui Ishikura (t/m jan 2017) Bloemenzaad (eigen oogst):Agastache Golden Jubilee (2014)Amaranthus Dreadlocks (2013)Eschscholzia californica Milky White (2014)Papaver Yves (2014) (donkerpaars)Zaluzianskya capensis (2014)Lupine (2014) (blauw/paars) Tomaten (zaden zijn gefermenteerd, eigen oogst):Thumbler Red 2015 - struiktomaatMillefleur 2015Dancing with Smurfs 2015 - paarsBlack Cherry 2014 - Heerlijke roodbruine cherrytomaatjes!Costoluto Fiorentino (2015) Stekjes/zaailingen BloemenstekjesLinaria Dalmatica heeft zich uitgezaaid. Kan daar wel wat van oppotten. Het is een redelijke winterharde vaste plant met gele bloemen. Paprikazaailingen*Gogosari (Roemeense paprika) 2x - Appelvrouw, Kim*Healthy 4x - Appelvrouw*Sweet Chocolate 4x - Kim Peperzaailingen*Pimiento de padron 3x - RobO*Prairie Fire 2x*Tazmanian Black 2x - Angela*Thai Hot (C. Frutescens) 3x - Ciska* Fidalga Roxa 1x Voor wie van verrassingen houdt: De eerste potjes zaailingen die ik in de vensterbank had staan hebben de onvermijdelijke jaarlijkse acrobatische kunsten uitgehaald en zijn waarschijnlijk door elkaar weer in hun potjes teruggekeerd.Wat erin zou kunnen zitten: Paprika Orange Bell 3x*, Aji Ahuachapau 5x, Cayenne Ring of Fire 1x, Numex Jalmundo 3x*, Paprika Gogosari 3x* Bij de reddingsactie zijn 2 zaailingen hiervan verloren gegaan. *In elk potje zitten 3 zaailingen waarvan ik denk te weten dat er 2 van deze soort in zitten. Auberginezaailingen* Striped Toga 3x - Kim, Appelvrouw Tomatenzaailingen* = vleestomaat, ** = roma, de rest is cherry of van die grootte. Struik: 1x Baby Fuzzy Wuzzy2x Demidov*1x Sprite Stam: 2x Gardeners Delight - - Appelvrouw1x Orange Banana** - Angela2x Orange Russian*2x Oranje van Goeijenbier, Overig aangebodenPerlietP9 en P7 van hard plastic, gebruikt (zelf schoonmaken) ----------------------------------------------------------------------- Ik ben op zoek naar: *Yacon*Smakelijke rode framboos, liefst een zomerframboos *Aparte groente- en fruitsoorten en kruiden*Franse dragon*Roomse kervel*Vaste groenten o.a. Broccoli Ninestar*Olifantenknoflook*Mooie bloemen en vaste planten*Groenbemester Phacelia*Welsh Onion*Egyptische ui*Suikermaïs**Batobakken*Inmaak of andere zelfgemaakte dingen*Doe een leuk voorstel -----------------------------------------------------------------------AfsprakenWie / ik geef / krijgJorieke/ vlinderstruikstekken/ Roomse kervel als het opkomt, zwartmoeskervel, zeebiet indien uitgezaaid, rabarber?Appelvrouw/ Ananas Bleu, Thompson Seedless grape, Malakhitovaya Shkaltulka, Bychok, Provenzano, zaad Dancing with Smurfs, paprika Healthy en Gogosari/ boerenkoolzaad westlandse winter, gele bietenzaad, 3x thee, tomatenzaad VeltWil, Gojibes, zaaitray?Angela/ 2x Tazmanian Black, Tomaat Orange Banana/ Egyptische ui, kweeperencompote, GojibesKibas/ Plantjes andijvie en rode kool bewaar, handjevol perliet / zaad Broccoli nine star perennial, Maanzaad en Roomse KamilleCiska/ P7 en P9, Thai hot / Olifantenknoflook, Welsh Onion, rode framboosKim/Gogosari, Sweet Chocolate, Aubergine Striped Toga / mais, pompoenzaad Blue KuriRobO /Pimiento de padron / Yacon, aster Lady in BlackRaquette/ zaad knoflookbieslook / paarse muurbloem 15 april 2016 aangepast door Gast Quote
pippi Geplaatst: 30 januari 2016 Geplaatst: 30 januari 2016 Ik heb t.z.t. wel interesse in een paprikazaailing, want paprika's willen bij mij niet zo goed. Misschien als iemand anders ze gezaaid heeft dat het wel goed gaat. Ik heb groenbemesters om te ruilen: boekweit, klaver, duizendblad en smeerwortel. Quote
Kibas Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Ik heb denk ik wel wat zaden wat je zoekt. Kijk maar eens bij mijn lijstje. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Ik heb roomse kervel uitgezaaid buiten, het is even afwachten hoeveel er opkomen. Maar daar kan ik er dan vast wel 1 van missen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Anna3 Geplaatst: 11 februari 2016 Auteur Geplaatst: 11 februari 2016 Dat zou leuk zijn, Jorieke! Quote
Anna3 Geplaatst: 11 februari 2016 Auteur Geplaatst: 11 februari 2016 (aangepast) Toegevoegd:Paprikazaailingen*Gogosari (Roemeense paprika) 2x*Healthy 4x*Sweet Chocolate 4x Peperzaailingen*Pimiento de padron 3x*Prairie Fire 2x*Tazmanian Black 2x*Thai Hot (C. Frutescens) 3x* Fidalga Roxa 1x Voor wie van verrassingen houdt: De eerste potjes zaailingen die ik in de vensterbank had staan hebben de onvermijdelijke jaarlijkse acrobatische kunsten uitgehaald en zijn waarschijnlijk door elkaar weer in hun potjes teruggekeerd.Wat erin zou kunnen zitten: Paprika Orange Bell 3x*, Aji Ahuachapau 5x, Cayenne Ring of Fire 1x, Numex Jalmundo 3x*, Paprika Gogosari 3x* Bij de reddingsactie zijn 2 zaailingen hiervan verloren gegaan. *In elk potje zitten 3 zaailingen waarvan ik denk te weten dat er 2 van deze soort in zitten. 7 maart 2016 aangepast door Gast Quote
Kibas Geplaatst: 11 februari 2016 Geplaatst: 11 februari 2016 Ik heb wel zaden van diverse vaste groenteplanten voor je, kijk maar even op mijn lijstje. Quote
Anna3 Geplaatst: 7 maart 2016 Auteur Geplaatst: 7 maart 2016 Kibas, ik heb al even gekeken, maar het duurde even je lijst is zo groot! Update: Paprika- en peperzaalingen aanbod is bijgewerkt. Toegevoegd:Auberginezaailingen* Striped Toga 3x Overig aangebodenPerlietP9 en P7 (denk ik) van hard plastic, gebruikt (zelf schoonmaken) Ik zoek: *Welsh Onion*Egyptische ui*Suikermaïs Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 7 maart 2016 Geplaatst: 7 maart 2016 Ik zal kijken misschien dat ik nog wel een Egyptische ui voor je heb?En je vraagt aparte groente en fruit ik heb nog een goji bes mocht je willen en Appelvrouw heeft er ook nog. Quote
prettig gestoord Geplaatst: 7 maart 2016 Geplaatst: 7 maart 2016 Anna, wat voor een suikermais zoek je? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Anna3 Geplaatst: 8 maart 2016 Auteur Geplaatst: 8 maart 2016 Dank Angela! Gojibes, hoe eet je die? Gedroogd? In de jam? @PG, ehm geen idee, een lekkere zoete? Zijn er verschillende soorten dan? Ik heb nog nooit suikermais geteeld Quote
prettig gestoord Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Ik heb nog wel een paar zaden earibird supersweet extra, dat is een F1 Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Dank Angela! Gojibes, hoe eet je die? Gedroogd? In de jam? Kan beide,laat maar weten of je er wilt? Quote
Anna3 Geplaatst: 15 maart 2016 Auteur Geplaatst: 15 maart 2016 (aangepast) @Prettig gestoord, als je die zaden kan missen dan wil ik die mais wel eens proberen! @Angela, weet je al of je nog een egyptische uit hebt? 15 maart 2016 aangepast door Gast Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 maart 2016 Geplaatst: 15 maart 2016 Mag ik van jou een paprika gogosari en een paprika healty?Ik zal wat egyptische uitjes voor je oppotten..het zijn kleintjes van afgelopen jaar.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Anna3 Geplaatst: 15 maart 2016 Auteur Geplaatst: 15 maart 2016 Genoteerd! Ik krijg van Angela ook al egyptische ui, mag ik dan van jou de gojibes? Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2016 Geplaatst: 17 maart 2016 Ja natuurlijk!Je krijgt van mij ook tomatenzaad VeltWil Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kim Geplaatst: 21 maart 2016 Geplaatst: 21 maart 2016 Hoi Anne, heb je toevallig nog een Gogosari paprikaatje en een Sweet Chocolate over? Ik heb voor jou suikermais golden bantam als je wilt? Quote
Anna3 Geplaatst: 23 maart 2016 Auteur Geplaatst: 23 maart 2016 Zeker Kim! Ik ben in voor de suikermais en mag ik misschien ook een paar zaadjes van Pompoen blue kuri? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 maart 2016 Geplaatst: 24 maart 2016 Mag ik van jou Tazmanian Black 2x ? Quote
Anna3 Geplaatst: 25 maart 2016 Auteur Geplaatst: 25 maart 2016 RobO en Angela, staat genoteerd! Quote
Raquette Geplaatst: 29 maart 2016 Geplaatst: 29 maart 2016 Ik heb verschillende maissoorten voor je! Mag ik van jou dan knoflookbieslook? (zal nog even opzoeken welke soorten ik precies heb, allemaal zoete iig) Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Ciska Geplaatst: 31 maart 2016 Geplaatst: 31 maart 2016 Hey Anna,Heb jij toevallig nog een peperzaailing van de Thai hot over? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.