geedee Geplaatst: 25 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2013 Nou heel graag Reina! kijk je ff in mijn lijst of er iets voor jou tussen zit? Quote
geedee Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2013 Ik zou nog graag een campsis of trompetklimmer willen...is geen groente maar misschien kan iemand m stekken en ruilen voor groente met mij Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Mijn buurvrouw aan de overkant heeft een hele grote staan met prachtige oranje trompetten. Help me herinneren, dan kijk ik of er stekken aan de voet staan, anders snij ik wel stekken voor je. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 27 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 27 augustus 2013 Dat zou helemaal te gek zijn ....wanneer moet ik je eraan herinneren? Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Na vrij/zaterdag...als mijn gasten weg zijn Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2013 Ik denk tegen 21 september nogal wat turkse mutsen te hebben misschien dat iemand er 1 wil ruilen voor iets uit mijn vraaglijst? Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 augustus 2013 Geplaatst: 30 augustus 2013 van Appelvrouw st Janskuid en teunisbloem Jiaogulan- geeft jostabes, handvol kidney-zaai-bonen En een Turkse Muts?(Please smiley) Daar ben ik gek op en ik heb er maar 1 aan mijn plant( bewaard het best van al mijn soorten tot nu toe en is ontzettend smakelijk...dat je het maar weet Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 30 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 30 augustus 2013 Als je dan nog ff die trompetplant van de overbuurvrouw nog ff voor mij bietst...... Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 augustus 2013 Geplaatst: 30 augustus 2013 Ja ik ga kijken of er een uitloper is. Maar niet voor maandag, Anders kan ik stekken snijden... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Piroska Geplaatst: 3 september 2013 Geplaatst: 3 september 2013 Hoi Geedee, ik lees nu pas je berichtje van 23 augustus Ik neem de zaadjes voor je mee. Ik zou wel graag wat bonte salie willen als het plantje niet al te groot is.. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
geedee Geplaatst: 3 september 2013 Auteur Geplaatst: 3 september 2013 Die bonte salies zijn nog klein dus dat komt goed! Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 de trompetklimmer komt dus (nog?) niet..wil je misschien iets anders voor de muts? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 Heb je toevallig Yakon? Ik zag trouwens dat de turkse mutsen nogal afwijken van de originele van verleden jaar....de meesten hebben nauwelijks muts...meer rond met n heel klein naveltje misschien zie je er liever vanaf? Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Had je zelf zaad genomen Gé?Ik denk niet dat ik de Yakon al kan oogsten..volgens mij beginnen ze nu pas met knollen vormen.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 Ik had de zaadjes uit de doos en had vorig jaar er 1 van gezaaid die mutsvruchten kreeg. De zaadjes die ik over had heb ik dit jaar allemaal aan mn rozenboog gezet en daar hangen nu allemaal ronde vruchten aan met nauwelijks muts Quote
Stan Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Ik heb in mijn lijst 10 grijze oesterzwam-pluggen en 10 tot 20 duinvoet-pluggen en een of twee doorgroeide kweekbakjes(klein) voor je staan. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geedee Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 Stan Had je ook nog die shi takes waar ik die baal stro voor nodig had? Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Ja ik twijfel nu wel over die muts Gé..het gaat me om de eetbaarheid...heb je er zelf al een open gehad?Hou hem maar lekker daar anders..mijn buurvrouw had ook Tourbes Turc misschien kan ik met haar ruilen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Stan Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 Ja, maar dat zijn sporen (en ik had in mijn lijst eerst enkel broed/kweekbaal staan.) Die pluggen kunnen ook op stro hoor maar, dan wel beter eerst even binnen.(in de schuur ? als je die hebt ? of kruipruimte e.d.) Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
geedee Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Geplaatst: 12 september 2013 @ Stan Schuur heb ik @ Appelvrouw : muts Quote
Stan Geplaatst: 12 september 2013 Geplaatst: 12 september 2013 En ook als je na de 21ste er niet uit zou komen ? In dit draadje is er eigenlijk een een op een helpdesk-paddenstoelen voor Tuintjesdraak : paddestoelpluggen-anders-verwerken-en-meer-vragen-t10235-20.html. En die zou je dan zelf ook aan kunnen maken of bij moestuinforumplanten 21 september hoe nu verder kunnen gaan zetten. Kort om het komt vast wel goed . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bit Geplaatst: 13 september 2013 Geplaatst: 13 september 2013 Geedee ? Heb je nog van die grote kuipjes/ plantenbakken die in de openingspost afgebeeld staan ?Als het nog in de auto kan, wil ik er wel een paar. Alles tussen 1 en 10. 0,50ct per stuk Quote
geedee Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Geplaatst: 13 september 2013 Ja ik heb er 10 voor je, en ik rijd n caddy....laadplek zát! Quote
geedee Geplaatst: 13 september 2013 Auteur Geplaatst: 13 september 2013 Ik denk tegen 21 september nogal wat turkse mutsen te hebben misschien dat iemand er 1 wil ruilen voor iets uit mijn vraaglijst? Nou die vallen tegen Had ik bij het pompoenveldje achterdoor een grote turkse muts gezaaid die 1 vrucht van n kilo of 6 heeft gegeven, vooraan aan t prieeltje had ik gewone turkse mutsjes gezaaid....ze zien er zo uit: Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 september 2013 Geplaatst: 14 september 2013 Op zich is het ontbreken van een muts op de muts geen probleem..gebeurd vaker met de turk. maar de vorm van de hele pompoen is erg onmutsig..zie mijn groene muts net geoogst... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.