Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD: Geedee's ruillijst 21 sept 2013


geedee

Aanbevolen berichten

van Appelvrouw st Janskuid en teunisbloem Jiaogulan- geeft jostabes, handvol kidney-zaai-bonen

 

En een Turkse Muts?(Please smiley) Daar ben ik gek op en ik heb er maar 1 aan mijn plant( bewaard het best van al mijn soorten tot nu toe en is ontzettend smakelijk...dat je het maar weet

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja, maar dat zijn sporen (en ik had in mijn lijst eerst enkel broed/kweekbaal staan.) Die pluggen kunnen ook op stro hoor maar, dan wel beter eerst even binnen.(in de schuur ? als je die hebt ? of kruipruimte e.d.)

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ook als je na de 21ste er niet uit zou komen ? In dit draadje is er eigenlijk een een op een helpdesk-paddenstoelen voor Tuintjesdraak : paddestoelpluggen-anders-verwerken-en-meer-vragen-t10235-20.html. En die zou je dan zelf ook aan kunnen maken of bij moestuinforumplanten 21 september hoe nu verder kunnen gaan zetten. Kort om het komt vast wel goed .

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk tegen 21 september nogal wat turkse mutsen te hebben

 

misschien dat iemand er 1 wil ruilen voor iets uit mijn vraaglijst?

 

Nou die vallen tegen Had ik bij het pompoenveldje achterdoor een grote turkse muts gezaaid die 1 vrucht van n kilo of 6 heeft gegeven, vooraan aan t prieeltje had ik gewone turkse mutsjes gezaaid....ze zien er zo uit:

 

PICT646742251379101910.JPGPICT646683681379101909.JPGPICT646512591379101907.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...