geedee Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 (edited) Gevraagd: Gele framboosstruikje Grote kamerplanten Bruidssluier Campsis of trompetklimmer Teunisbloem Geedee krijgt: van Stan paddenstoeldingen en n cursus marcotteren/enten én n mega-sanseveria - geeft aan stan: olifantendinges en een aantal Fragaria ananassa "Anablanca" van Reina calamondino en aantal gele frambozenstruikjes - geeft maggiplant van Jarno Apios Americana - geeft jostabes van Bit pepino koopt 10 plantenbakken RO 30 van Appelvrouw Teunisbloem en Jiaogulan- geeft jostabes, kidneybeans van salamandertje sarian F1 - geeft jostabes van Henkg 2 rozemarijn zeepjes - geeft 10 x potjes p11 van eelzuhtjuh 2 bollen knoflook - geeft 3x Fragaria Senga Sengana van Weknow Zaadpeulen van Johannesbroodboom - geeft een eetbare pompoen van Piroska zaden van peperpeter en van de rose de bern - geeft bonte salie Debjedruif ...- geeft diverse vleestomaatzaden van Erny poederkwast kamerplant - geeft jostabeskoopt 10 plantenbakken Ro 30 Esthe76r zaadjes van een kleine ronde Courgette en van de patisson sunburst-geeft bonte salie en gembermunt bouwvrouwe - paarse vlinderstruik- geeft pretpakket zie pmkoopt 3 plantenbak Ro 30 van Jorieke 2 kg gehakt en 1 kilo poulet van een blij varkentje ad 27 euro Aangeboden: Aardbeistekjes Fragaria Senga SenganaAardbeistekjes Fragaria ananassa "Anablanca"Bonte Salie plantjesGroene munt/aarmunt plantjesGembermunt 3 flinke plantenOregano uitgezaaide plant (2012) waar ik m niet hebben wil dus in de aanbiedingMierikswortelplantjes 1 jaar oud Plantenbakken RO 30 cm à 50 cent (nog over van MTFD 2012): 10 7x Watergeefsysteem Waterwick à 5 euro (12 meter slang incl aansluitstuk) (zijn overgebleven van markthandel vriend) 3x voor Kruidje (bij Jorieke achterlaten) Edited September 20, 2013 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Slagroom hmmm .... Nee, Tip Olifanten(beeldjes e.d.) staan er maar een paar honderd. Of anders dan wel wat aardbei Fragaria ananassa "Anablanca" Je hebt ook bij Salamandertje een aardbei Sarian F1 gevraagt en mijn vraag is of je er nog meer van wil hebben ? Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Die Pepino heb ik in de aanbieding he ? Hoef er niks voor terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Bit Dank!! Slagroom hmmm .... Nee, Tip Olifanten(beeldjes e.d.) staan er maar een paar honderd. Of anders dan wel wat aardbei Fragaria ananassa "Anablanca" Je hebt ook bij Salamandertje een aardbei Sarian F1 gevraagt en mijn vraag is of je er nog meer van wil hebben ? Graag wil ik een aantal van die Sarians, dus als jij er ook nog een voor me hebt? Ik ga voor jou op olifantenjacht (voor de goede orde : olifantenknuffels bedoel je er niet meer maar hout marmer steen metalen enz....toch??) en ik zal een paar Fragaria ananassa "Anablanca" voor je meenemen (die aardbeizaadjes die ik apart had gelegd , zijn nu zwarte schimmel ; die gooi ik weg) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik zal wel ergens een uitgezaaide St Janskruid hebben..ga ik voor je uitscheppen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik ga voor jou op olifantenjacht (voor de goede orde : olifantenknuffels bedoel je er niet meer maar hout marmer steen metalen enz....toch??) Ja idd dat bedoel ik kleine-hebben-dingetjes zeg maar. En mocht je een houten zien die niet meer mooi is mag ook kan ik dan weer iets als dit mee doen : Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 (edited) @stan......IK WIL GRAAG DIE OLIFANTENKNUFFEL!!!!!!!!!DIE IS ECHT GAAF! en ik ben over 30 minute jarig edit:ff aangepast........je mag nooit zoiets vragen greet!foei, maar hij is wel mooi! Edited August 21, 2013 by Guest Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Ik denk dat ik m dan weer terug wil @ Appelvrouw Ik noteer t. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Greetje je was me nét voor..... @ stan....ik voel nóg n workshop aankomen .....je krijgt t nog druk!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 ik d8 dat stan die weggaf...........domme greet! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 @Geedee, dat heb ik jaren lang gedaan voor jeugd van 4 tot een jaar of 16 a 17 in mijn vrije tijd. Dus ook daar draai ik mijn handen niet voor om . Als ik het leuk ga vinden de MTFD dan kan dat in 2014 met of paddenstoelen vervolg of een vervolg op basis enten e.d.. We gaan het zien. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salamandertje Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 Ik wil de jostabes wel proberen, dan krijg jij van mij de sarian F1 aardbei! Quote Bzzzz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 21, 2013 Author Share Posted August 21, 2013 Dat is goed salamandertje; genoteerd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Teunisbloem heb ik ook voor je... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 Geweldig!! Ik schrijf t erbij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Mooi. Doe je mij dan graag een Jostabes-stek? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 22, 2013 Author Share Posted August 22, 2013 Ik noteer t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Geedee, ik wil wel 3 van die Waterwick slangen. Was precies op zoek naar zo iets. Ik heb een druppelslang en werkt super - deze ziet alleen heel wat slapper uit... Laat je ze bij Jorieke achter? Dan kan ik ze ophalen - geld overmaken? Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Is goed Kruidje Ik PM je Slangen zijn niet slap maar stevig en voelen ook dik aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Hoi GeedeeIk heb nog wel wat knoflook voor je hoor!Welk ras framboos heb je? Mocht je het ras niet weten wil ik wel graag 3 aardbeienstekjes van 1 soort van je als dat kangroetjesIlse Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 23, 2013 Author Share Posted August 23, 2013 Dan worden dat 3 stekken aardbei want ras framboos weet ik niet Eelzuhtjuh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eelzuhtjuh Posted August 24, 2013 Share Posted August 24, 2013 helemaal goed hoor! Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 24, 2013 Author Share Posted August 24, 2013 Heeft niemand stekken van gele framboos ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reina Posted August 25, 2013 Share Posted August 25, 2013 stekken heb ik niet, maar ik heb genoeg planten om er een paar uit de grond te halen en voor je mee te nemen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts