Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MTFD: Geedee's ruillijst 21 sept 2013


geedee

Aanbevolen berichten

En... mag ik van jou... (is net of ik aan het kwartetten ben... )...

 

Graag 10 van die ronde plantenpotten 30 cm, á 50 ct pst = 5,00 euro...

En graag het stekje van de Jostabes.

 

Als je wilt heb ik voor jou ook een stek van de Bulbine (Afrikaans Wondkruid, oranje bloei, in de winter naar binnen)

http://www.herb.co.za/herbal/bulbine.htm

 

Kamerplanten heb ik niet zoveel, wel een stek van de Heamanthus Albiflos "Poederkwast" als je wilt. Bloeit leuk en daarna komen er rode besjes aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is lief aangeboden maar ik ben eigenlijk op zoek naar n kamerplant die voor n ander te groot is geworden....kleine plantjes moeten in de vensterbank en daar is t altijd té warm hier (óf zon óf cv) en gaan ze dood

 

Ik merk dat mn Clivia wél bestand is tegen mn onzorgvuldigheid én die staat op de kast en niet direct aan t raam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ik heb hier zelf ook niet veel kamerplanten wel geteld 3 en dat zijn vetplanten. Ik kan een stekje van de lidcactus meegeven. Die kunnen wel tegen een stootje. Maar dan zou je die zelf in de grond moeten zetten en even geduld moeten hebben. Hoor het graag van je dan haak ik er stukken vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger een sanseveria gehad....die hield het ook best lang bij me uit
Ik heb op mijn werk nog een sanseveria. Deze is niet over maar, ik zou deze voor je mee kunnen nemen als je wil( ooit van de vuilbak gered). Bij een volgende reorganisatie/verhuizing kan/mag deze toch niet meer mee. Volgens mij een pot maat van 30 diameter.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrouwentongen, geweldig!!

Mijn moeder had haar vensterbank vol..mij is het nooit gelukt..kamerplanten krijgen bij mij gewoon nooit water..maar sinds ik groentes binnen zet, pepers en zo en de mini granaatappel krijgen ze weer wel water..het is gewoon alleen maar omdat er wat eetbaars vanaf komt!.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...