deleeuwentemmer Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Gezocht : 2dehands bleekpot voor zeekool en/of rabarber Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 22, 2013 Share Posted August 22, 2013 Wie weet vind je een mooie/handige! Kan het niet ook met een zwarte emmer of hoge bloempot?? Voor als het niet zou lukken er een te kopen? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted August 23, 2013 Share Posted August 23, 2013 Ik gebruik omgekeerde terracotta potten en leg daar een plankje op met een zware steen zodat die er niet afwaait.Werkt net zo goed. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts