karins70 Geplaatst: 23 augustus 2013 Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik heb afgeloepn jaar zowel uit de zadenenvelop als uit de carousel zaden van tomaten gehaald, maar ben door slordigheid de naamkaartjes kwijt geraakt. misschien dat iemand door mijn beschrijving weet welke tomaten ik heb. Ik heb grote oranje tomaten en kleine gele kerstomaatjes. allebei heerlijk en een goede oogst. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 25 augustus 2013 Geplaatst: 25 augustus 2013 Iemand had in de envelop gele kerstomaatjes gedaan uit eigen oost, ik dacht Ilse?Ik heb daar toen nog een foto van opgezocht, maar ik weet niet of het deze zijn die je bedoeld? Quote
karins70 Geplaatst: 26 augustus 2013 Auteur Geplaatst: 26 augustus 2013 Ja die heb ik inderdaad ook, maar ben ook voorl benieuwd naar de naam van de grote oranje tomaten. Quote
eelzuhtjuh Geplaatst: 26 augustus 2013 Geplaatst: 26 augustus 2013 Ik heb inderdaad gele kerstomaten erin gedaan. De Mirabell. Deze maakt gigantische trossen met kleine gele tomaten, is een hoge plant die opgebonden moet worden.Waren inderdaad eigen oogst tomaten.De oranje dat weet ik niet, die heb ik er niet ingestopt. Quote https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
appelvrouw Geplaatst: 27 augustus 2013 Geplaatst: 27 augustus 2013 Ik had er verschillende tomatensoorten in gestopt. kan het de Verna Orange zijn..? Foto? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.