joseenik Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 hallo allemaal,ik ben José, en ben sinds kort een beetje verslaafd aan het zaaien van pepers en paprika's.graag wil ik verschillende soorten, ik heb nog geen ruilmateriaal, ik koop fruit of p&p, en haal de zaden eruit of de pitten als iemand ergens van af wil, ik hou mij graag aanbevolen, en hoop gauw ook iets te mogen weggeven. Fijne dag allemaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted August 27, 2013 Share Posted August 27, 2013 @Joseenik, stuur maar een pb-tje waar het heen mag. Ik heb nog wel wat zaden van mini- en gewone puntpaprika's en enkel zaden gele peper. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
joseenik Posted August 28, 2013 Author Share Posted August 28, 2013 hoi stan,helemaal geweldig.komt pb aan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts