Bouwvrouwe Posted September 17, 2013 Posted September 17, 2013 Zwaar laat, maar hopelijk nog op tijd... Ik heb ik de aanbieding:Boomspinazie (chenopodim giganthum) zaadHerfstanemoon stekArcticum lappa -grote klit- zaadBuddleya wit en/of paars grote stekMoerasspirea cremewit ( filipendula ulmaria). Grote stekMentha pipenta stekNicandra physalodes (zegekruid) zaadPulmonaria (longkruid) stekSymphytum grandiflorum ( rood.wit.blauwe kleine smeerwortel) stekTelekia specios ( koeienoog) zaadZeeuwse papaver ( lila, maar mogelijk gemengd met oosterse papaver en gewone klaproos)Stek van de rabarber (geen naam van bekend, maar lekker) M'n spannende bonenzaden van dit jaar lukt denk ik nietMogelijk neem ik nog wat andere groente- en tomatenzaadjes mee, even kijken wat er nog ligt.. Wat ik graag zou willen:Al die leuke uien, egyptische, boomui, enz.Stekje van een paarse sering?Ongebruikelijke groentes ( die te telen zijn op klei)Tomatenzaadjes ( maak me gek) Ik hoop dat ik nog niet te laat ben om te reageren op jullie aanbod, zie uit naar zaterdag, duim voor droog weer. Quote
appelvrouw Posted September 17, 2013 Posted September 17, 2013 Ha Bouwvrouwe leuk!Mag ik me inschrijven voor de Budleia..paars? Ik kan je Egyptische uitjes aanbieden en er blijven misschien ook wel enkele oerpreitjes over..en anders heeft een ander Weknow bv ze vast nog wel. Ik neem ook zaden mee voor het zadentafeltje..heb je dat topic al bekeken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Posted September 18, 2013 Posted September 18, 2013 Ik kijk straks even of ik een gewortelde eeuwig moes heb nog..ik had er een lading van de zomer in de grond gestoken..die is overgroeid door de bos van de plant zelf..kom er straks op terug. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bouwvrouwe Posted September 18, 2013 Author Posted September 18, 2013 Appelvrouw, ik ga vrijdag een deftige paarse vlinderstruik voor je uitsteken, komt goed.Zaden weet ik van gekkigheid niet wat ik kan/mag/moet vragen. Ik hoop stiekem dat deze of gene gewoon nog wat in de achterzak steekt voor het zadentafeltje.Ik moet zelf vrijdag even kijken wat ik nog heb liggen en wat er in de tuin nog aan oogsten te pakken valt. Het is alleen zulk rotweer voor zaden oogsten Quote
weknow Posted September 19, 2013 Posted September 19, 2013 Zal wat tomatenzaadjes en Egyptische ui voor je meenemen. Zeeuwse papaver ken ik niet...maar die zal op een open plek in een Zeeuws parkbos vast wel groeien en niet misstaan...dus als je wat hebt...wil ik graag proberen! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
appelvrouw Posted September 19, 2013 Posted September 19, 2013 Eeuwig moes is gelukt..heb een geworteld plantje voor je. Egypt ui ook genoeg, de oerprei moet met een paar man gedeeld worden, maar iedereen krijgt wel een bol of 4/5 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Recommended Posts