Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Warm aan het eind van de week


greetje11

Aanbevolen berichten

Oh wat heerlijk. Ik ga namelijk een weekend naar Amersfoort met een vriendin dus kan dan mooi op een terrasje wat drinken. Vrijdag eerst een dagje zwaluwehoeve maar dan is het toch nog niet zo lekker dus komt allemaal mooi uit. Zondag al veel gezaaid en vandaag nog een klein beetje als zoonlief slaapt en dan ben ik helemaal klaar voor die 20 graden:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mede tuiniersters en ders, Het is nu het einde van de week en bij ons is het nog niet echt lekker. In het begin van de week volop kunnen genieten van de zon. En nu is het hier aan de kust bewolkt , zie zelfs geen stukje blauw. Kom op zon waar ben je. We zijn trouwens wel blij dat er eindelijk wat regen is gevallen gisteren maar nog veels te kort voor de moestuin

Stop waiting 4 things to happen...

Go out and make them happen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar wacht maarrrrr.... MORGEN jongens dan wordt het lekker warm Geloof mij nou maar morgen zweten we allemaal de pan uit

Gisteren heb ik nog lekker de tuin helemaal opgeruimd en de stoelen neergezet en de containers buiten mijn tuintje geplaatst want daar wil ik niet naast zitten Dus ik ben er helemaal klaar voor *zoekt de zonnebrandcreme*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rick, juist door dat dubbele glas én die radiatorfolie die je aan de binnenkant van de bak hebt geplakt kan de temperatuur er binnenin aardig oplopen. Die 32 graden geloof ik dan wel. Maar mocht je t nog steeds niet geloven, neem de proef op de som en ga s bij je plantjes in liggen

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk de bbq aan geknalt gisteren en tot 22.30 buiten kunnen zitten. Heerlijk! En er begint nu vanalles op te komen in de tuin.

Zondag zou wat minder zijn volgens het weerbericht, maar ik ervaar et als een prima temperatuur! Laat die plantjes maar een groeispurt hebben! Leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook hoge tempjes buiten. Helaas binnen gezeten vanwege een verjaardag. Ook wel gezellig hoor, daar niet van.

Ik heb ook gemerkt na de warmte en een regenbui dat alles flink omhoog knalt!

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie niet waagt wie niet wint

 

Ik heb gisteren de Courgette, de rode pepers en de Komkommers al buiten in pot geplant. Voor de rest schiet ook hier alles de grond uit. De knoflook lijkt in 1 dag 10 cm boven de grond te staan. Ook de uien komen op. Verder nog reuzen uien in de koude grond gezaaid, en 2 fruit struiken geplant. Zie dat ook de aardbeien in pot nu aanslaan. Al met al een druk weekend gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...