greetje11 Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Vanaf zaterdag wordt het 20 graden Zeggen ze op het weer bericht.Als het kan de komende dagen veel dingen zaaien, want we krijgen eerst een paar dagen met wat regen en daarna wordt het dus warmer.Ik zeg maar zo, groeizaam weer. Lijkt me heerlijk. : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Ik had t ook net gehoord. Geweldig. Eerst regen om t goed te wateren, en daarna plenty zon Ik was ook van plan om eea. te zaaien deze week.Groeien met die hap! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiancaO Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Ow je weet niet half hoe blij je me maakt! Niet alleen voor de tuin hoor, maar ik ben gewoon zoooo klaar met de winterjassen en de kou. Joepie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 en rond de 8 graden 's nachts ofzo? Heeerlijk voor de plantjes Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essie28 Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Oh wat heerlijk. Ik ga namelijk een weekend naar Amersfoort met een vriendin dus kan dan mooi op een terrasje wat drinken. Vrijdag eerst een dagje zwaluwehoeve maar dan is het toch nog niet zo lekker dus komt allemaal mooi uit. Zondag al veel gezaaid en vandaag nog een klein beetje als zoonlief slaapt en dan ben ik helemaal klaar voor die 20 graden:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MandysMoestuin Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Heey mede tuiniersters en ders, Het is nu het einde van de week en bij ons is het nog niet echt lekker. In het begin van de week volop kunnen genieten van de zon. En nu is het hier aan de kust bewolkt , zie zelfs geen stukje blauw. Kom op zon waar ben je. We zijn trouwens wel blij dat er eindelijk wat regen is gevallen gisteren maar nog veels te kort voor de moestuin Quote Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 hier ook, maar 10 graden en geen zon Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MandysMoestuin Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 hier ook, maar 10 graden en geen zon Idd nog veels te koud jammer genoeg drm ben ik nu de jacuzzi aan het verschonen kan ik toch buiten genieten van de warmte Quote Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen Link to comment Share on other sites More sharing options...
essiebes Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Ja maar wacht maarrrrr.... MORGEN jongens dan wordt het lekker warm Geloof mij nou maar morgen zweten we allemaal de pan uit Gisteren heb ik nog lekker de tuin helemaal opgeruimd en de stoelen neergezet en de containers buiten mijn tuintje geplaatst want daar wil ik niet naast zitten Dus ik ben er helemaal klaar voor *zoekt de zonnebrandcreme* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jooze Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Ja pas maar op, ik ben vorige week met het mooie weer verbrand... Enne dit is geen 1 april grap Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 net 21 graden in kasje buiten gemeten, lekker voor de plantjes dus Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickT Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Hier 32 graden in de koude bak Is die thermometer wel goed ? Wel koude bak met dubbel glas Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 En jij hebt zijkanten van hout, dat isoleert de warmte denk beter dan glas/plastic toch?? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jooze Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Ik heb in mijn kas een automatische raam opener en die staat ook vaak open. Dus het wordt wel echt warm hoor in de kassen etc. Zeker als ze recht in de zon staan! Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Rick, juist door dat dubbele glas én die radiatorfolie die je aan de binnenkant van de bak hebt geplakt kan de temperatuur er binnenin aardig oplopen. Die 32 graden geloof ik dan wel. Maar mocht je t nog steeds niet geloven, neem de proef op de som en ga s bij je plantjes in liggen Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
essiebes Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Het warme weer heeft gisteren zijn werk wel gedaan zeg! Alles begint nu echt flink te groeien. De knoflook is in een dag tijd echt centimeters omhoog geschoten! Aankomende week blijft de temperatuur aardig lekker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chaotik Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Heerlijk de bbq aan geknalt gisteren en tot 22.30 buiten kunnen zitten. Heerlijk! En er begint nu vanalles op te komen in de tuin. Zondag zou wat minder zijn volgens het weerbericht, maar ik ervaar et als een prima temperatuur! Laat die plantjes maar een groeispurt hebben! Leuk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 17 tot 18 graden hier vanmiddag Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Hier ook hoge tempjes buiten. Helaas binnen gezeten vanwege een verjaardag. Ook wel gezellig hoor, daar niet van.Ik heb ook gemerkt na de warmte en een regenbui dat alles flink omhoog knalt! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickT Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Wie niet waagt wie niet wint Ik heb gisteren de Courgette, de rode pepers en de Komkommers al buiten in pot geplant. Voor de rest schiet ook hier alles de grond uit. De knoflook lijkt in 1 dag 10 cm boven de grond te staan. Ook de uien komen op. Verder nog reuzen uien in de koude grond gezaaid, en 2 fruit struiken geplant. Zie dat ook de aardbeien in pot nu aanslaan. Al met al een druk weekend gehad. Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Oef! Oef!! Say no more.... Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts