veuvecouderc Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 (edited) Wij hebben een landje net buiten het dorp. Het is een nog grotere wildernis dan onze tuin maar dat geeft niet. Ik was er vandaag weer even en toen stond er midden tussen al die chaos iets ontzettend te bloeien. Ik heb echt nauwelijks verstand van (fruit)bomen maar weet iemand wat hier staat. Het is echt vol in bloei eind Maart dus en de bijen waren er al druk mee . Is dit een vrucht of is dit gewoon een of andere doorn (meidoorn, sleedoorn, vuurdoorn)? Edited June 20, 2012 by Guest Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
RickT Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Dat zou een kers [Prunus avium] of een Sleedoorn [zwarte doorn] kunnen zijn. Zitten er stekels aan? Quote Rick`s Steigerhouten Meubelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
veuvecouderc Posted March 29, 2011 Author Share Posted March 29, 2011 @Rick, weet ik niet. helemaal niet op gelet maar als ik binnenkort weer ga dan zal ik de boom goed bekijken. Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts