Dirk Dijkstra Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 De stichting Doetuinen Haarlem houdt op 18 jan. 2014 haar algemene ledenvergadering.Wij zoeken een professionele gastspreker die bij voorkeur iets kan vertellen over gebruik van en resultaat met het gebruik van biologische en biodynamisch geteelde zaden.Wie heeft ervaring opgedaan met een gastspreker die voldoet aan bovenstaande? Dirk Dijkstra, bestuurslid Stichting Doetuinen Haarlem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Lieven David van Velt.Hij organiseerde er verleden jaar een zeer interessante en kwalitatief hoogstaande studiedag over. Als hij zelf niet zou kunnen, kent hij vast andere sprekers die aan jullie eisen voldoen.Heb geen adres o.i.d. Wel zijn (wat verouderde) website: http://www.lusthof.org/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=116 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts