tetskedj Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Hoi!! Ik weet niet of ik dit hier kan plaatsen maar bij deze de vraag: Wij zijn opzoek naar een stuk grond om te gaan gebruiken voor een nieuwe start aan moestuin! wel in de buurt van Enschede gezien we het met ons fietske moeten doen dan is afstand soms lastig. we zitten zelf in enschede dus het liefst dan wel binnen enschede of glanerbrug. Wie heeft, of weet, voor ons ene mogelijkheid, of tips hoe we het kunnen vinden? Groetjes!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Ik denk dat je het beste kunt kijken in de gemeente gids daar staan moestuin verenigingen over het algemeen in vermeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Even Googlen: http://enschedeonzestad.nl/enschede-volkstuin-gemeentelijke-stadsgaarde-op-de-josink-es.html Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
prettig gestoord Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Ik tuinier zelf op een volkstuin in Enschede noord, maar er zijn ondertussen wachtlijsten..Bel gewoon de verschilende tuinen af en vraag of er wat vrij is. Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tetskedj Posted October 16, 2013 Author Share Posted October 16, 2013 hoi! dankjullie wel!! Josink es is nog een behoorlijke afstand voor mij (ik zit dus aan de andere kant van enschede) dat wordt moeilijker. ik denk dan maar de verenigingen afbellen ja ik had gehopt iemand hier een contactsite oid misschien wist:) Danke!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drahreg 48 Posted November 24, 2014 Share Posted November 24, 2014 Hallo, ik hoop dat U intussen een tuin gevonden hebt, wij volkstuinvereniging Telgendijk hebben nog enkele tuinen beschikbaar 150 m en 300 m, contact kan via pb (aangepast door moderator) Quote breur van Hendrik Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebenslust Posted December 15, 2015 Share Posted December 15, 2015 Op dit moment is er een mooie tuin beschikbaar op kleingaertnerverein Lebenslust in Gronau, zie onze websitekgv-lebenslust.de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Takens Posted January 3, 2016 Share Posted January 3, 2016 Ben voor het eerst op deze site. Ik ben voorzitter van een grote volktuinvereniging in Enschede (130 leden). Op dit moment hebben wij de wachtlijst weggewerkt en en zijn er nog een paar tuinen vrij (3 januari 2016). Heb je belangstelling laat dit dat dan even weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jolanda48 Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 hallo, Hierbij wil ik graag laten weten ik belangstelling heb in het huren van een moestuin en hoop dat er nog 1 vrij is.Graag ontvang ik meer info over kosten en of als er nu geen plaats is over een plaatje op de wachtlijst?Bij voorbaat dank JDijkstra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Takens Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 In Enschede zijn meerder volkstuinen. Ook bij onze volkstuin werken wij met wachtlijsten. Aan het eind van een seizoen is er altijd wel enig verloop. Op dit moment is nog enige ruimte om uit te geven en de verwachting is dat er nog wel wat ruimte vrij komt. Voor kenners in Enschede. Ons complex ligt aan de Kuipersdijk/Engerinksweg en is met 130 leden de grootste en opgericht in 1974 oudste volkstuin in Enschede. Tuin complex ligt net buiten het centrum van Enschede.Belangstelling?? stuur een reactie en ik stuur info over lidmaatschap, huur en overige voorwaarden. Henk Takens Voorzitter VTV De Oase Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfonsdj Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Ben voor het eerst op deze site. Ik ben voorzitter van een grote volktuinvereniging in Enschede (130 leden). Op dit moment hebben wij de wachtlijst weggewerkt en en zijn er nog een paar tuinen vrij (3 januari 2016). Heb je belangstelling laat dit dat dan even weten. Hallo, Ik heb zeer zeker intresse in een moestuin bij uw vereniging. Zou u contact met me willen opnemen.Of is er een manier dat ik h kan contacten. Mvg, A de Jong Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted March 28, 2016 Share Posted March 28, 2016 Even voor je gegoogeld: "Henk Takens op 16 januari 2016 om 17:41 schreef: Ik zit als voorzitter van VTV De Oase nog niet zo lang op deze site. Wij zijn een volkstuin vereniging met ongeveer 130 leden. Op het kaartje vind je ons aan de Kuipersdijk. Wij verhuren tuinen aan onze leden van 75 m2 tot 150 m2. Regelmatig komen er wel wat tuinen vrij, maar in de loop van een seizoen worden die meestal wel weer opgevuld door de mensen die zich op de wachtlijst hebben gezet. De wachtlijst werken wij af in volgorde van aanmelding. Een site hebben we nog niet maar voor informatie kun je een mail sturen naar [email protected] Henk Takens voorzitter VTV De Oase" Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts