jeroents Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Hoi, Ik wil graag beginnen met 1 MM om te proberen. Ik heb het boek gelezen, maar helaas is er weinig info over het gebruik van Kassen. Ik wil graag tomaten kweken, wat voor een kas kan ik daar voor gebruiken? Broeikas, muurkas, kweekkas, hobbykas, foliekas, de verenegingskas ????? Ik weet er echt te wijnig van af. wie kan me helpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thea Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Als je een hobbykas kan plaatsen in je tuin kan je daar veel meedoen voorkweken en je tomaten kan erin vanaf mei en in de herfst nog sla voor de winter. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted October 20, 2013 Share Posted October 20, 2013 Snuffel ook eens rond in alle topics die daar over gaan Oók over tomaten , tomaten buiten , tomaten in kassen , tomaten voorkweken, tomaten-soortjes proeven. Echt héél veel. Je kunt naast in alle topics zoeken ( ritsen en ritsen aan topics ) ook de zoekfunctie rechtsboven gebruiken , ook eventueel op 'uitgebreid zoeken'. Veel mogelijk. teveel eigenlijk. Succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts