Itoero Posted November 8, 2013 Share Posted November 8, 2013 Ik heb veel knoflook geplant en ben aan't opzoeken wat ik er allemaal mee kan doen.Op koken.vtm.be vind ik een leuk (zoet) recept: http://koken.vtm.be/de-helpende-want/tips/zelf-knoflook-marineren sojasaus, zoete sherry, witte wijnazijn, honingHeeft er iemand ervaring met het marineren van knoflook?Kan ik dat lang bewaren? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted November 9, 2013 Author Share Posted November 9, 2013 En meteen een vraagje:Hoe smaakt zoete Sherry? Kan ik een andere drank gebruiken? Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerie Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Heb je dit recept nog geprobeerd? Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts