Michel WN Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Ik ben Michel en woon in Almelo.Sinds deze week in het bezit van een tuin van 100m2.Is nu nog kaal en afgedekt met plastic. Deze week wil ik beginnen wat onkruid te verwijderen en de grond wat los te maken.Verder druk aan het inlezen over bemesten, indeling, teeltplan enz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 hi welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Welkom! Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Welkom en misschien wel tot ziens op de moestuinforumdag (MTFD) Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Er valt genoeg te lezen op het forum.Geeft een hoop voorpret.Succes met je tuin en natuurlijk welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roosmarij Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Hoi Michel, welkom! De pret gaat beginnen!! Nou ja, niet meteen natuurlijk, eerst de voorpret en dan het echte werk.... Ik weet niet of je nu nog veel aan je grond kunt doen, mij valt het best tegen om in de kou te werken moet ik zeggen, en ik zit nu ook net een kleine maand op mijn nieuwe landje. Dat was gemaaid grasland en niet kniehoog onkruid gelukkig, maar alsnog vind ik het best pittig. Er is hier een heleboel te vinden op alle gebieden die je je maar voorstellen kunt, je kunt je lol op in ieder geval! Veel plezier op het forum en alvast veel voorpret voor je tuin. Wordt vast een mooi jaar! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Welkom en vast een mooie oogst. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted November 11, 2013 Share Posted November 11, 2013 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts