wilmer Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 hahaha. héérlijke discussie Wilmer. Wat zal jij het moeilijk hebben in het verkeer op kruispunten Iets wat linksom draait ( inderdaad van bovenaf gezien ) rondom iets wat rond is, komt ook op een punt dat het lijkt dat ie een afslag naar rechts neemt ja. Dát is wel zo.Als je steeds met de plant zijn draaien mee zou lopen. loop je rondjes linksaf. Immer geradeaus, maar dan linksaf goed geformuleerd Britt! (hihi ik heb lekker altijd 1 meer dan jij (onee 2, onee...)) Haha tja, ik ben linkshandig en heb in Engeland gewoond waar ze de rotonde de andere kant op nemen en het is tot nu toe zowel daar als hier nog nooit fout gegaan dus het valt mee hoor. Maar inderdaad wiskunde en natuurkunde en zo is nooit mijn sterkste punt geweest en ik heb ook altijd moeite met wat nou het voorste of achterste vakje in een tas is want voor mij verandert dat afhankelijk van hoe je die tas houdt... een soort dyslexie maar dan op richting gebied Quote
wilmer Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 Trouwens op het gevaar af dit topic ingewikkelder te maken dan het al is: die bonen op de foto gaan dezelfde kant op als de auto's in Nederland een rotonde rijden. Tenminste van boven bekeken dan... Ik zou dus zeggen rechtsom en niet linksom, dus ik snap er nog steeds niets van. Quote
loes Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 de engelsen zijn zo stom nog niet. "met de klok mee" of "tegen de klok in" geeft minder verwarring. Quote
wilmer Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 zijn we het er dan in elk geval over eens dat bonen tegen de klok in groeien? Quote
greetje Geplaatst: 19 november 2013 Geplaatst: 19 november 2013 dat zei ik Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
wilmer Geplaatst: 20 november 2013 Geplaatst: 20 november 2013 Behalve struikbonen dan he, die groeien gewoon omhoog Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.