Bubbels Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 Prima, komt in orde. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
appelvrouw Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Hij is er, de envelop... Vraagje Bubb:als er bij een pompoen g-2013 staat( jouw handschrift dacht ik) zijn de zaden dan gekocht? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bubbels Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 g-2013? Ik heb overal witte geprinte labels inzitten met gekocht of gewonnen erop. g-2013 komt me niet bekend voor. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
appelvrouw Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 Dan is het van een ander, ik laat het dan zitten.Ik ben er net klaar mee! Mooie tomatenaanbod( heb ik niet van genomen, want ik heb al teveel ) nog aangevuld met o.a. Hongarian Heart.Ik miste eigenlijk een beetje komkommer en augurksoorten... Morgen/overmorgen gaat de envelop weer verder... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bubbels Geplaatst: 11 december 2013 Auteur Geplaatst: 11 december 2013 Dat is jammer, dat er niet in zat wat je had gehoopt. Jij stuurt m naar heidike toch? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
appelvrouw Geplaatst: 11 december 2013 Geplaatst: 11 december 2013 O, ik ben helemaal niet ontevreden joh...integendeel ik zocht alleen ook nog buitenkomkommers..Het viel me gewoon op, zoveel mooie tomatensoorten, pepers en meloenen in overvloed, maar geen enkele komkommer..of augurk Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eveline68 Geplaatst: 12 december 2013 Geplaatst: 12 december 2013 Stom heb daar helemaal niet bij stil gestaan. Quote
appelvrouw Geplaatst: 12 december 2013 Geplaatst: 12 december 2013 Heidike de zaadjes zijn alweer op de bus, snellen naar België toe... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
heidike_21 Geplaatst: 12 december 2013 Geplaatst: 12 december 2013 Prima , bedankt om ze op te sturen .Ik probeer ze na aankomst meteen weer op de bus te doen . Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
Piroska Geplaatst: 12 december 2013 Geplaatst: 12 december 2013 Kan er misschien een lijstje neergezet met deelnemers in de volgorde van verzenden? Dan weet iedereen wanneer hij/zij ongeveer de envelop kan verwachten het is nu 1 grote verrassing of ik de volgende ben of pas volgend jaar in maart misschien aan de beurt ben Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Bubbels Geplaatst: 14 december 2013 Auteur Geplaatst: 14 december 2013 Jij bent na Heidike samen met Stan. Daarna is Malouis en daarna kan ie naar Beertjerinke. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Piroska Geplaatst: 14 december 2013 Geplaatst: 14 december 2013 oh zo snel al? Dan mag ik wel snel gaan opschieten om mijn zaden naar Stan te sturen thanks! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
heidike_21 Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 Piep , De eveloppe is vandaag aangekomen .Ik heb er enkele leuke soorten bij gedaan .En ik heb van enkele soorten een 2 a 3 tal zaadjes genomen ( om eens te proberen ).Vanavond zal hij terug op de post gaan !Bedankt !! Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
Bubbels Geplaatst: 17 december 2013 Auteur Geplaatst: 17 december 2013 Zo, de post is rap ondanks de naderende kerstdagen! Super! Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Stan Geplaatst: 17 december 2013 Geplaatst: 17 december 2013 Ja, zeker en vol verwachting klopt het hart .Ik had ook gelezen dat komkommerzaden er niet bij zaten en ik ga dus even kijken of ik die er dan bij kan doen. Zo uit het hoofd dacht ik nog wel minimaal rond de 10 zaden te hebben voor buitenteelt.Is er behoefte aan Solanum aethiopicum ? daar heb ik ook nog wel 10 tot 12 zaden van om iets meer andere soorten dan bijna aleen tomaat te hebben ?(ik begrijp n.l. dat er heel veel tomatensoorten in zitten). Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
heidike_21 Geplaatst: 18 december 2013 Geplaatst: 18 december 2013 ik heb er ook al komkommerzaden ingestoken . Quote http://axelsmoestuin.weebly.com/
Bubbels Geplaatst: 18 december 2013 Auteur Geplaatst: 18 december 2013 Doe er maar bij hoor Stan. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Stan Geplaatst: 19 december 2013 Geplaatst: 19 december 2013 De envelope is binnen. Ik ga deze zo dus snel openen en even een lijstje maken van wat er in zit voor Piroska. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Stan Geplaatst: 19 december 2013 Geplaatst: 19 december 2013 Ik moet nog even de egg plantenzaden erbij doen en dan gaat de envelop morgen(vrijdag 20) weer naar Malouis. Dus met wat geluk voor de kerst binnen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bubbels Geplaatst: 20 december 2013 Auteur Geplaatst: 20 december 2013 Ik ben zo blij dat alles soepel verloopt. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
thea Geplaatst: 20 december 2013 Geplaatst: 20 december 2013 Zo hoort het ook.............................. Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Bubbels Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Geplaatst: 27 december 2013 Waar issie nu? Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Stan Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 Bij de post maar, waar ? Ik had de envelope vrijdag op de bus gedaan en deze zou dus eigenlijk zaterdag de 21ste al bij Malouis moeten zijn(had je ook een pb-tje over Bubbels daar er ook een envelope voor jou bij zat en ook deze heb je vermoedenlijk nog niet gehad) maar, kerstdagen e.d. dus denk je nog ach wat vertraging. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bubbels Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Geplaatst: 28 december 2013 Ik had gehoopt dat ie inmiddels aan was gekomen. Als ik mijn familie en vrienden mag geloven heb ik bijna de helfr van mijn kerstkaarten nog niet gehad. Gister is de post niet eens geweest. We wachten.... Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Erny Geplaatst: 28 december 2013 Geplaatst: 28 december 2013 Heb op de 16e een envelop met zaadjes naar iemand verstuurd... is nog steeds niet aangekomen... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.