Geplaatst: 27 november 201312 j Nadat ik van de week een erg mooie avatar zag en we deze maanden wat minder in de tuin werken leek het ons leuk een topic te openen voor eigen tekeningen/schilderstukjes.een forumlid pbde....Ja alle soorten groenten, geen wedstrijd of zo, maar ook geen sinterklaas al is het een leuke tekening. Groenten en kruiden tekenen, kippen en vogels, geiten en tuinvrouwtjes... Het gaat niet om grote kunstwerken, ook kleine schetsen zijn leuk, het is zeker niet de bedoeling dat we elkaar “kritiek” gaan geven of iets wel of niet deskundig vorm is gegeven.Gewoon voor de leukigheid en te delen. omdat mijn avatar ook een eigen maaksel is:vorige eeuw gemaakt met potlood en ecoline voor een gedichtenbundel Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 27 november 201312 j Leuk idee Greetje, en al helemaal leuk dat het jouw avatar is. Ik had vorige week een foto gemaakt van een tekening van mij uit 1982 die al die jaren al bij mijn moeder aan de wand hangt. Het was al donker, en de foto is wel erg somber geworden, vandaar dat ik hem als avatar weer weggehaald heb. Ik maak wel een nieuwe foto een keer bij daglicht. Het lijkt me ook leuk om weer eens wat nieuws te tekenen/schilderen op moestuingebied.
Geplaatst: 27 november 201312 j Niet de moestuin ,maar de werkschoenen van Huub Paarden om te ploegen.Bloemen en eitjesAppels uit de tuin.Meiden van de moestuin. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 27 november 201312 j Is het een idee om een draaadje aan te maken Tuin(&)kunst,??? Ik vind de tekeningen /schilderijen geweldig !!
Geplaatst: 27 november 201312 j Auteur oh...hier kan ook beeldende kunst terecht maar we hadden deze titel gekozen dus dat houden we zo! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 27 november 201312 j pen tekeningpen tekeningpen tekening (studie) Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 28 november 201312 j Auteur wat mooi stan...... met wat kleur je dat in?en ook thea......tekent lekker! die paarden vind ik mooi gedaan Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 28 november 201312 j Ik aquarel deze. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 30 november 201312 j Wauw zeg, wat een talenten! Ik wou dat ik ook goed kon tekenen... Zou mooi mee genomen zijn als leerkracht, maar helaas .
Geplaatst: 30 november 201312 j Auteur @nanda erg mooi! als ik er zo naar kijk zie ik er een bloemkelk in, maar is dat wel zo?gemaakt van gasbeton of......?zo niet wat is dan de relatie beeld en moestuin? Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 15 december 201312 j Auteur gaaf ik ga hem printen en bij de kippies in het hok hangen.......... nee grapje, vind hem erg mooi Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 16 december 201312 j Wat mooi allemaal De herinneringen die je later wil hebben,moet je nu maken
Geplaatst: 20 januari 201412 j Ik ben nog met het doek bezig maar, laat deze wel vast even zien voor op en of aanmerkingen. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 20 januari 201412 j Waar werk je mee jasmin ? mooie prent. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 20 januari 201412 j Dit was nog OI-inkt en kroontjespen. Inmiddels ben ik overgestapt naar fine liners. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 21 januari 201412 j Leuke tekeningen.Stan je bessen staat in plaats hangt?Jasmin in dromeland? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 21 januari 201412 j Stan en Jasmin, kunstig, creatief gedaan.Thea, wauw, die haan kan zo uit de monitor komen, één stap en hij staat op m'n bureau... In de Ardeche, jaren 1990, op vakantie in een boerderij waar de tijd stil staat.Schets van fruitboom met ladder en bewegende kippen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.