Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal, ik ben al een jaar of 4 bezig met mijn moestuin en elk jaar wordt hij wat groter. Ook staat het frame van een kas er nu en ik hoop met een paar weken in de kas te kunnen planten. Dit jaar heb ik vooral veel fruit geplant.

Ook ben ik samen met een paar andere ouders gestart met een schoolmoestuin.

23wtjj7.jpg

Hier zie je een paar al klaargemaakte moesbedden, ik heb een paadje uitgegraven en zo verhoogde bedden gemaakt. Ook het frame van mijn kas is zichtbaar. Dat rek links gaat de sugar snap steunen, die zit al in de grond.

nqpwti.jpg

Nog een foto van achter naar voor, rechts de compostbakken en daarachter een paar fruitboompjes en kleinfruit.

2090fuu.jpg

Ook de kinderen wilden een eigen moestuin dus met een paar snoeitakken van de catalpa van de buren heb ik dit gemaakt. Nu maar wachten op plantjes!

Hopelijk is de kas snel klaar dan kunnen de tomaten, paprika's en pepers erin.

groetjes Kim

Geplaatst:

Kim, welkom op dit forum. Ik lees vaker dat als mensen aan een moestuintje beginnen, het elk jaar weer uitgebreid wordt.

Wat heb je een leuk stukje voor de kids apart gehouden

Good things come in small packages

Geplaatst:

hai kim ook van mij een warm welkom!!

ziet er goed uit allemaal en veel plezier op dit forum....zit er zelf ook nog niet lang en is leukste forum ever....

zonnig weekend

berti

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...