Manuela88 Posted December 18, 2013 Posted December 18, 2013 Hallo, Ik heb 2 weken geleden knoflook gekocht geen idee waarvandaan en die is nu flink aan het uitlopen.kan ik deze nog in de grond stoppen of is die overstap van binnenshuis in die koude grond te groot? Quote
HuubvG Posted December 18, 2013 Posted December 18, 2013 Bij mij lukte het een paar weken geleden ook nog, dus wat let je? Ze gaan het wel doen hoor, maar de voorsprong vanaf 10 oktober zijn ze kwijt. Ze zullen dus minder groot worden, maar altijd groter dan die je in april poot. De winter moet nog komen, de grond is dooi, dus ik zou ze erin zetten. Quote
Manuela88 Posted December 18, 2013 Author Posted December 18, 2013 bedankt voor je reactie. ga het maar gewoon proberen dan . kan ze hier laten liggen maar gaan ze daarna ook de prullenbak in. Quote
Eveline68 Posted December 18, 2013 Posted December 18, 2013 Zolang het niet vriest gewoon doen, zeker nu ze al aan het uitlopen zijn.Of ze lopen nu uit en je kan er niets meer mee of jes top ze in de grond en ze slaan nog aan dan heb je nog iets. succes er mee ga vast nog wel lukken. Quote
Itoero Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 Het 'warme' weer duurt nog een tijdje, je kan dus zeker nog poten. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
roosmarij Posted December 20, 2013 Posted December 20, 2013 Mijn knoflook is nog steeds niet boven de grond, en die heb ik begin november in de grond gestopt (liep nog niet uit).... Ik denk dat je zeker nog een leuke oogst kunt halen als je ze nu poot, jouw tenen hebben volgens mij een voorsprong op de mijne! Marijke. Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Manuela88 Posted December 20, 2013 Author Posted December 20, 2013 dank jullie voor de reacties. de langste uitlopen is denk ik een cm op 5. morgen gaan ze de grond in. Quote
Recommended Posts