ferdinand Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Is het goed of slecht om regenwormen in een kuipplant/potplant te hebben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted December 23, 2013 Share Posted December 23, 2013 Niet erg. Alleen is het wel handig dat de wormen ook de pot goed uit kunnen. Op een gegeven moment, als de voeding voor de worm op is, zeg maar, heb je kans dat ie aan de plant begint die in de pot staat. Geen rationele gedachte, maar zo denk ik dan een beetje met boeren verstand. Ze moeten er ook uit kunnen trekken zeg maar; anders sluit je ze op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 ja, ze beginnen idd aan de planten; bij onze geoogste kolen eten ze ook vrolijk door Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Ik zou die wormen er beter weghalen maar dat is meer mijn mening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Ja prima, maar misschien kun je je mening iets toelichten dan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted December 26, 2013 Share Posted December 26, 2013 Lijkt mij dat ze goed zijn.. normale aarde in een tuin word toch ook als goed gezien als er veel wormen zijn? Dacht ik? Ik laat ze in ieder geval zitten. Wilje ze niet hebben, leg dan een stuk worteldoek onderin je pot. Dan voorkom je direct dat er aarde uitspoelt. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts