simke Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Hoi Ik heb een zakje wortel zaad wat ik in de koude bak al van af januarie kan zaaien. Maar mijn vraag is als het nog even zo zacht weer blijft wil ik eigelijk wortel zaaien op de definitieve plaats. Ik heb een mogelijkheid om er een poly tunnel over te zetten. Zou ik kunnen zaaien ? dan ook op bij 5 à 8 graden. Zo te zien blijft het nog even zo zacht weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted December 28, 2013 Share Posted December 28, 2013 Soortjes als Parijse Markt kunnen ook vanaf januari maar, als het straks echt koud gaat worden(is wel de voorspelling) in januari/februari red je het niet met een tunnel. Ik heb het dit jaar zelf ook weer geprobeerd maar, de oogst was veel later dan dat ik later in het jaar zou zaaien door steeds een groei-stop. De andere kant is dat je wil gaan startendenk ik en ehh niet geschoten is altijd mis . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
simke Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Wat je zecht gewoon proberen ik kan er ook nog een kleine kweek kas over zetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts